TIBAI BAKAL JADI C*BAI AHAD INI...HUHUHUHUHU


KUALA LUMPUR – Kalangan bekas pemimpin tertinggi Parti Keadilan Rakyat (PKR) dan bekas sahabat ketua pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim menubuhkan sebuah pertubuhan bukan kerajaan (NGO) bagi mendedahkan kepada rakyat siapa sebenarnya Anwar serta menangkis segala fitnah yang dilemparkan oleh pemimpin pembangkang itu terhadap kerajaan.

Bekas Naib Angkatan Muda Keadilan (AMK), Muhammad Zahid Md. Arip yang mengetuai pertubuhan itu yang dinamakan ‘Tolak Individu Bernama Anwar Ibrahim’ atau TIBAI berkata, pertubuhan itu akan melaksanakan kempen menyeru rakyat supaya bersama-sama bangkit dan menolak Anwar dan sekutunya pada pilihan raya akan datang.

“Kita akan turun ke kawasan-kawasan yang dimenangi dan ditandingi PKR khususnya dalam melaksanakan agenda kita untuk menyedarkan rakyat di situ tentang siapa sebenarnya Anwar,” katanya pada sidang akhbar penubuhan TIBAI di Kelab Sultan Sulaiman di sini semalam.

Turut hadir, Ahli Dewan Negara, Datuk S. Nallakaruppan dan bekas pengasas PKR, Ng Lum Yong.
Muhammad Zahid berkata, pertubuhan itu akan menggunakan pelbagai cara bagi menyeru rakyat mengenali siapa sebenar Anwar.

Ulasan

  1. elok la tu buh nama kumpulan..TIBAI....pasal muka sekor2 pun cam CIBAI...

    BalasPadam
  2. taubat lah sebelum terlambat ahli-ahli tibai mengaibkan orang

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular