14 Okt 2010

BUDAK SEKOLAH SIAL... ROGOL RAKAN SESEKOLAH BERAMAI-RAMAI..
abu nu'man14 Okt 2010 35 Komentar

Lahanat, celaka, sial! Saya tidak tahu lagi kata-kata makian yang wajib dihamburkan kepada budak sekolah (perogol-perogol) budak sekolah ini.

Seorang pelajar perempuan yang masih beruniform sekolah menengah iaitu berkain biru muda dan berbaju kurung putih dirogol beramai-ramai di dalam kawasan sunyi kelihatan seperti di dalam kebun atau hutan. Pelaku yang merogol kira-kira tiga hingga lima orang dilihat turut memakai pakaian sekolah menengah iaitu berseluar hijau dan berbaju putih. Perogol merogol pelajar tersebut dengan cara paksa, iaitu dengan memegang pelajar tersebut beramai-ramai sambil menekup mulutnya supaya tidak dapat menjerit. Sambil salah seorang dari rakan perogol merakam perbuatan mereka, namun hanya wajah perempuan yang dapat dilihat. Perbuatan mereka mengalahkan binatang!

Apalah nak jadi budak-budak sekolah sekarang ni? Sampai ada yang berani merogol rakan satu sekolah beramai-ramai pulak tu. Mak bapak diorang ni tak ajar atau diorang ni memang bangsa kurang hajar? Budak-budak sekolah sekarang makin melampau, inilah akibat pengaruh yang bukan-bukan perangai macam celaka, macam setan!...
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

35 ulasan:

  1. selepas itu kalau hidup lagi kumpulkan semua saudara islammu bangkit dan membalas dendam itu saja cara mengajar budak-budak begitu... kerana nak harap penguasa (polis) sama spti mengharapkan pagar yang ranap menghempap padi... lebih bagus bertindak sendiri ayuh bangun adik-adik bertindaklah dengan saudaramu
    supaya tidak ada lagi yang menjadi mangsa

    BalasPadam
  2. tanya dgn kementerian pelajaran yg longgarkn cara kawalan disiplin dskolah. tanya dgn ibu bapa yg suka saman guru yg ambil berat disiplin anak2 dorg. tanya dgn masyarakat yg amalkn hidup kau, kau...aku, aku. tanya dgn diri ngkau sdiri apa yg ngkau buat utk diri ngkau.....sial la! sdiri mintak sdiri bising..puikkkk!!!

    BalasPadam
  3. aduhh..aper nk jd ngan bdk2 skolah skrg nyh..mkn melampauu..mak bpk dorang xmgjar ker..peranga! mengalahkn bntng...s!al sungguh......

    BalasPadam
  4. mungkin ibu atau bapa budak2 tu pun gitu masa muda..anak akan ikut jejak orang tua mereka

    BalasPadam
  5. celaka la meraka(perogol)ni.mari saudara-saudara islam bersatu la kita mendesak kerajaan melaksanakan hukum hudud....supaya tidak ada anak anak gadis kita diperlakukan seperti ini...

    BalasPadam
  6. Sian nyer ...

    BalasPadam
  7. budak budak nie nanti dah jadi ayah......anak perempuan dorang pulak kena rogol dengan anak si mangsa......baru tahu.....

    BalasPadam
  8. kalau dapat perogol2 ni kita kasi saja anunya...

    BalasPadam
  9. bunuh ja dorng tu smua...hidup menyusahkn orng..

    BalasPadam
  10. Ini bukan salah polis/guru/atau mana2 ahli politik/politik..yg haram jadah tu adalah mak bapak yg tau kawin ..kemudian menternak anak ...bukan memberi ilmu yg secukupnya..yg suka memberi hukum kpd org lain tu, nak setanding dengan tuhan agaknya...dia tanya ..dia jawab sesuka hati. (mohon Patik Harap diampun)

    BalasPadam
  11. dah masuk kes polis ke ni???? atau kes diam2 je... peljar tu dah masuk lokap ke???? this is future now.... maksiat makin menjadi.. kiamat dah dekat.

    BalasPadam
  12. jahanam!!!!!!!

    BalasPadam
  13. siapa ibu bapa yang datang saman guru?? agamanya islam bukan...
    siapa pengetua yang melonggarkan disiplin sekolah?? agamanya islam bukan...
    walau apa pun bangsa..apa pun agama..perjuangan mendidik anak2 bukan atas nama agama semata2..bukan di letak atas nama bangsa semata2...
    jangan bertindak sembarangan membabi buta sehinggakan orang pandang rendah pada agama kita iaitu islam...jangan bagi peluang pada orang atau bangsa lain untuk menuduh kita sebagai pengganas...
    sedangkan dalam islam itu sendiri mengajar umatnya menjadi pembimbing..bukan menjadi pengganas..

    BalasPadam
  14. sudah namanya manusia mmg tidak lari dari melakukan kesilapan baik yg mendapat didikan agama / moral dgn baik sekalipun. Manusia itu mempunyai akal dan nafsu yang menggerakan perbuatan mereka. Apa pun, sahsiah yg baik bermula dari keluarga dan ia bermula dari rumah.

    BalasPadam
  15. BUdak ni di rela.. bukan kene rogol.. die owg sume budak kelantan ...

    BalasPadam
  16. hoh.ada pulak yang nak main sentimen kenegerian pulak?siasat je la.xyah nak tuduh negeri mana...

    BalasPadam
  17. kejayaan jin dan manusia hanyalah dalam agama.

    BalasPadam
  18. Kejayaan jin dan manusia hanyalah dalam agama. Kejayaan manusia sejauh mana manusia taat perintah ALLAH SELURUH KEHIDUPAN IKUT CARA NABI MUHAMMAD SAW. BUKAN ikut cara yahudi, bukan ikut cara nasrani, bukan ikut cara majusi, bukan ikut cara amerika, bukan ikut cara eropah, bukan ikut cara barat, bukan ikut cara timur, bukan ikut cara maju, bukan ikut cara kuno, bukan ikut cara orang putih, bukan ikut cara orang melayu, bukan ikut cara orang miskin, bukan ikut cara orang kaya tetapi ikut cara NABI MUHAMMAD SAW. ORANG KAYA bawa agama dalam kehidupannya dia Berjaya dunia akhirat. Orang miskin bawa agama dalam kehidupannya dia Berjaya dunia dan akhirat. Orang miskin dan orang kaya tolak agama dua-dua gagal dunia akhirat.

    BalasPadam
  19. Bahana Meninggalkan Solat Fardu Lima Waktu

    Subuh – Allah SWT akan mencampakkannya kedalam neraka Jahannam selama 60 tahun. Sahabat sekalian, 1 tahun di akhirat tidak sama dengan dunia. Jika 1 tahun di dunia kita sudah rasa agak lama, di akhirat 1 tahun bersamaan dengan 60,000 tahun di dunia. MasyaAllah. 7 keturunan kita pun belum lepas 1 tahun jika kita hidup di akhirat.
    Zuhur – Dosa sama seperti membunuh 1000 orang muslim. Sedangkan membunuh seorang orang Islam pun kita akan dicampakkan ke neraka, bayangkan kita telah membunuh 1000 orang muslim. Betapa azabnya kita. Begitu mudah kita mencari dosa tersebut hanya dengan meninggalkan solat Zuhur yang mana jika dilakukan, 15 minit pun tak sampai.
    Asar – Dosa sama seperti meruntuhkan Ka’abah. MasyaAllah, sanggupkah kita meruntuhkan kiblat umat Islam? Renungkan berapa kali sudah kita meninggalkan solat asar dengan sengaja? Dan renungkan juga berapa kali sudah kita meruntuhkan Ka’abah.
    Maghrib – Dosa sama seperti berzina dengan ibu sendiri bagi lelaki, dan berzina dengan bapak sendiri bagi perempuan Saya tak sanggup nak menyedarkan diri saya dengan lebih panjang akan dosa meninggalkan solat maghrib ini. Rasa amat bersalah dengan ibu saya sendiri.
    Isyak – Allah SWT berseru kepada mereka “Hai orang yang meninggalkan solat Isyak, bahawa Aku tidak lagi redha engkau tinggal dibumiKu dan menggunakan nikmat-nikmatku, segala yang digunakan dan dikerjakan adalah berdosa kepada Allah SWT.”
    Sahabat Oh! Islam sekalian, ketika anda membaca artikel ini anda masih menyedut udara untuk bernafas. Adakah udara itu diredhai Allah SWT? Jika Allah mengenakan charge RM10 setiap kali kita menyedut udara, sudah tentu baru ramai antara kita yang akan tersedar dari tidur.
    Artikel ini adalah artikel berpesan-pesan pada diri saya yang hina ini. Ya Allah, ampunkan dosa-dosa kami. Kuatkanlah iman kami dan cekalkan hatiku untuk mencari jalan kebanaran yang Kau redhai. Amin ya Rabbal Alamin.
    Sahabatku sekalian, bangunlah dari tidur. Sembahyanglah kamu sebelum kamu yang disembahyangkan.
    ###################
    Jika anda mempunyai masa yang lebih untuk meneruskan bacaan, maka kami berharap dapatlah kita sama-sama membaca azab Allah kepada kita samaada kita sedar atau tidak.
    ********
    Antara azab bagi mereka yang meninggalkan solat:

    BalasPadam
  20. Kejayaan jin dan manusia hanyalah dalam agama. Kejayaan manusia sejauh mana manusia taat perintah ALLAH SELURUH KEHIDUPAN IKUT CARA NABI MUHAMMAD SAW. BUKAN ikut cara yahudi, bukan ikut cara nasrani, bukan ikut cara majusi, bukan ikut cara amerika, bukan ikut cara eropah, bukan ikut cara barat, bukan ikut cara timur, bukan ikut cara maju, bukan ikut cara kuno, bukan ikut cara orang putih, bukan ikut cara orang melayu, bukan ikut cara orang miskin, bukan ikut cara orang kaya tetapi ikut cara NABI MUHAMMAD SAW. ORANG KAYA bawa agama dalam kehidupannya dia Berjaya dunia akhirat. Orang miskin bawa agama dalam kehidupannya dia Berjaya dunia dan akhirat. Orang miskin dan orang kaya tolak agama dua-dua gagal dunia akhirat.

    BalasPadam
  21. ANCAMAN BAGI ORANG ISLAM YANG MENINGGALKAN SHOLAT 5 WAKTU
    Barang siapa melalaikan sholat, Allah SWT akan menyiksanya dengan 15 siksaan. Enam siksaan di dunia, tiga siksaan ketika meninggal, tiga siksaan di alam kubur, tiga siksaan saat bertemu dengan Allah SWT.

    Ketika Malaikat Jibril turun dan berjumpa dengan Rasulullah SAW, ia berkata, “Wahai Muhammad, Allah tidak akan menerima puasa, zakat, haji, sedekah, dan amal saleh seseorang yang meninggalkan sholat. Ia dilaknat di dalam Taurat, Injil, Zabur, dan Al-Quran. Demi Allah, yang telah mengutusmu sebagai nabi pembawa kebenaran, sesungguhnya orang yang meninggalkan sholat, setiap hari mendapat 1000 laknat dan murka. Para malaikat melaknatnya dari langit pertama hingga ketujuh.

    Orang yang meninggalkan sholat tidak memperoleh minuman dari telaga surga, tidak mendapat syafaatmu, dan tidak termasuk dalam umatmu. Ia tidak berhak dijenguk ketika sakit, dihantarkan jenazahnya, diberi salam, diajak makan dan minum. Ia juga tidak berhak memperoleh rahmat Allah.Tempatnya kelak di dasar neraka bersama orang-orang munafik, siksanya akan dilipatgandakan, dan di hari kiamat ketika dipanggil untuk diadili akan datang dengan tangan terikat di lehernya. Para malaikat memukulinya, pintu neraka jahanam akan dibukakan baginya, dan ia melesat bagai anak panah ke dalamnya, terjun dengan kepala terlebih dulu, menukik ke tempat Qarun dan Haman di dasar neraka.

    Ketika ia menyuapkan makanan ke dalam mulutnya, makanan itu berkata, ‘Wahai musuh Allah, semoga Allah melaknatmu, kamu memakan rezeki Allah namun tidak menunaikan kewajiban-kewajiban dari-Nya.’ Ketahuilah, sesungguhnya bencana yang paling dahsyat, perbuatan yang paling buruk, dan aib yang paling nista adalah kurangnya perhatian terhadap sholat lima waktu, sholat Jumaat, dan sholat berjemaah. Padahal, semua itu ibadah-ibadah yang oleh Allah SWT ditinggikan derajatnya, dan dihapuskan dosa-dosa maksiat bagi siapa saja yang menjalankannya.

    Orang yang meninggalkan sholat karena urusan dunia akan celaka nasibnya, berat siksanya, merugi perdagangannya, besar musibahnya, dan panjang penyesalannya. Ia dibenci Allah, dan akan mati dalam keadaan tidak Islam, tinggal di neraka Jahim atau kembali ke neraka Hawiyah.”

    BalasPadam
  22. Disebutkan dalam hadis lain, barang siapa meninggalkan sholat tanpa alasan yang dibenarkan syariat, pada hari kiamat Allah SWT tidak akan memedulikannya, bahkan Allah SWT akan menyiksanya dengan azab yang pedih. Diriwayatkan, pada suatu hari Rasulullah SAW berkata, ”Katakanlah, ya Allah, janganlah Engkau jadikan seorang pun di antara kami celaka dan diharamkan dari kebaikan.”“Tahukah kalian siapakah orang yang celaka, dan diharamkan dari kebaikan?”“Siapa, ya, Rasulullah?” “Orang yang meninggalkan sholat,” jawab Rasulullah. Dalam hadis yang berhubungan dengan peristiwa Isra Mi'raj, Rasulullah SAW mendapati suatu kaum yang membenturkan batu ke kepala mereka. Setiap kali kepala mereka pecah, Allah memulihkannya seperti sedia kala. Demikianlah mereka melakukannya berulang kali. Lalu, beliau bertanya kepada Jibril, “Wahai Jibril, siapakah mereka itu?”
    “Mereka adalah orang-orang yang kepalanya merasa berat untuk mengerjakan sholat,” jawab Jibril.

    BalasPadam
  23. mungkin diorang belajar dari salah sorang tok menteri kita. kalau ketua menteri boleh lepas diorang pun mungkin boleh, asalkan guna pengaruh umno. Silap-silap orang yang membela pulak lah yang kena dakawa. Dunia dah terbalik. Silap mak bapak jugaklah yang tersalah pangkah

    BalasPadam
  24. Maaf, di luar topik.

    Mohon Admin tak siarkan penulisan dengan bahasa lucah. Anda duta PAS, yang membawa nama Islam. Malu orang bukan Islam tengok.

    Dan sekiranya perlu, delete komen yang berbaur lucah. Anda memalukan Islam.

    *PAS, tukar nama. Jangan letak nama Islam dalam nama parti kamu. Kerana orang-orang kamu memalukan Islam.

    BalasPadam
  25. apa kita nak kata ke atas orang ini...
    apa kita nak kata ke atas kerajaan ini..
    apa kita nak kata ke atas masyarakat ini...
    apa kita nak kata ke atas perempuan ini...
    apa kita nak kata ke atas budak 2 ini..
    apa kita nak kata ke atas mak bapak ini..
    apa kita nak kata ke atas mayat ini..
    apa kita nak kata di mahsyar nanti....

    wahai umat muhammad...amanah yang ditinggalkan nya..kenapa kamu tak nak laksanakan,,,,alquran dan sunnah...kenapa lantik orang yang salah jadi pemimpin kamu.....

    BalasPadam
  26. Isu moral pelajar lebih teruk apabila ada sorang makhluk yang beri arahan tak boleh rotan pelajar, kemudian boleh pula apabila menerima bantahan tapi dengan sudut 90darjah sahaja...

    BalasPadam
  27. Xavi Gerad Jude Am. Aiicco Insurans plc wakil. Kami menawarkan pinjaman kepada kadar bayaran balik 3%. Ini (CEO) hubungi kami jika anda berminat alamat e-mel: xavigeradloanfirm@yahoo.com
    Aiicco insurans plc mengambil hanya dibenarkan mendaftar lebih umur 20.
    Pelaburan Pinjaman Peribadi.
    Pinjaman harta Pelaburan.
    Pinjaman penyatuan.
    Pembinaan Pinjaman.
    Pilih satu atau pembayaran-tahun.
    Pilih antara bayaran bulanan dan tahunan di bawah Rancangan.
    Terma pinjaman yang fleksibel.
    Tiada pinjaman sehingga untuk Tahun EUR 5000 8000.000.00.
    Syarikat kami adalah proses yang boleh dipercayai, cekap, pantas dan dinamik. Jude GERAD bugün.SR Kami Pelaburan plc: Jawapan hendaklah dihantar Namakan. E-mail: xavigeradloanfirm@yahoo.com

    BalasPadam
  28. Budak pompuan yu pun 2 x 5...yang pegi ikut kedalam semak tu nak buat apa...kan dah kena..!

    BalasPadam
  29. tak payah nak salahkan mak bapak jika anak macam nie .... itu terpulang pada anak sendiri yang nak buat benda bodoh macam nie. mana ada mak bapak nak anak dia jahat? anak je yang tak reti nak dengar nasihat mak bapak. suka nak terpengaruh dengan hal2 luar .... yang jahat tue nanti adalah balasan dia ... bukan dia tak kawen pon ... nnti2 ada anak juga dia...

    BalasPadam
  30. Ek ellleeee.... xnak polis konon... pigi rah...ckp jer lebeh.....pooooorah/...bongok pas

    BalasPadam
  31. kutip la derma byk2.... dari dulu keje korang kutip derma...dermo kopiah tiaP CERAMAH.... PENYATA TAK PENAH ADA.... ABIS SEMUA KORANG JER MKN DUIT TU.....BERPULUH JUTA.... SUMPAH AKU TAK TOLONG KORANG KUTIP DERMA DAH.... SEMUA KORANG SONGLAPMASUK POKET KORANG.... ORANG KAMPUNG DERMA, KORANG PAKAI KETE BESAR MAKAN DUIT DERMA...KORANG KENA MAKAN DEK API NERAKA NANTI.... MAMPUSSSSS

    BalasPadam
  32. Anda seorang trader, anda ingin mencoba bisnis forex ?
    -------------------------------------------------------
    Banyak Kelebihan Bergabung Bersama Kami !!!
    Gartis $5 Open Akun
    Gratis Dari FBSASIAN Rp.500.000
    Gatis Rebate Up 50%
    Gratis Buku Forex
    Gratis Bonus Deposit 30%
    Gratis Konsultasi Trading 24 Jam
    Gratis Support Online Indonesia 24 jam
    Bisa Scalping Kapan Aja Clossnya
    Bisa Call Bisa SMS & Bisa Chatting Online
    Transaksi Menggunakan Bank Lokal
    MANDIRI,BCA & BNI
    Cepat Mudah & Aman
    Verifikasi Hanya KTP
    Yuk Gabung Bersama kami di www.fbsasian.com

    BalasPadam
  33. Anda seorang trader, anda ingin mencoba bisnis forex ?
    -------------------------------------------------------
    Banyak Kelebihan Bergabung Bersama Kami !!!
    Gartis $5 Open Akun
    Gratis Dari FBSASIAN Rp.500.000
    Gatis Rebate Up 50%
    Gratis Buku Forex
    Gratis Bonus Deposit 30%
    Gratis Konsultasi Trading 24 Jam
    Gratis Support Online Indonesia 24 jam
    Bisa Scalping Kapan Aja Clossnya
    Bisa Call Bisa SMS & Bisa Chatting Online
    Transaksi Menggunakan Bank Lokal
    MANDIRI,BCA & BNI
    Cepat Mudah & Aman
    Verifikasi Hanya KTP
    Yuk Gabung Bersama kami di www.fbsasian.com

    BalasPadam
  34. Anda seorang trader, anda ingin mencoba bisnis forex ?
    -------------------------------------------------------
    Banyak Kelebihan Bergabung Bersama Kami !!!
    Gartis $5 Open Akun
    Gratis Dari FBSASIAN Rp.500.000
    Gatis Rebate Up 50%
    Gratis Buku Forex
    Gratis Bonus Deposit 30%
    Gratis Konsultasi Trading 24 Jam
    Gratis Support Online Indonesia 24 jam
    Bisa Scalping Kapan Aja Clossnya
    Bisa Call Bisa SMS & Bisa Chatting Online
    Transaksi Menggunakan Bank Lokal
    MANDIRI,BCA & BNI
    Cepat Mudah & Aman
    Verifikasi Hanya KTP
    Yuk Gabung Bersama kami di www.fbsasian.com

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.