NAJIB SAHKAN BRAHIM TANDING CALON UMNO... SAMA LETAK LEMBU JE LA..

Najib Tun Razak hadir ke majlis penyerahan Bantuan Rakyat 1Malaysia (BR1M) kepada beberapa warga emas di daerah Pasir Mas dan berdekatan ketika majlis pemimpin bersama rakyat di SMK Teknik Bunut Susu sempena lawatannya ke daerah ini semalam.

Najib mengingatkan jentera parti agar terus bekerja keras untuk mendapatkan sokongan rakyat dan jangan memboikot sekiranya calon yang dipilih bukan dikalangan pemimpin UMNO.

“Kita mesti rapatkan barisan. Jangan ‘baloh’ (bergaduh), jangan cah keting (sabotaj).

“Siapa yang kita pilih jadi calon mesti sokong,” tegas Najib.

Dalam pada itu, ada cadangan dikalangan ahli UMNO Pasir Mas agar Ibrahim Ali diletakkan sebagai calon BN pada PRU 13 ini. Ibrahim Ali yang merupakan Ahli Parlimen bebas yang sebelum ini menang di atas tiket PAS pada PRU 12 yang lalu. 

.... Ada yang melihat kelibat Brahim Ali di persimpangan Kampung Manan sebelah Sek Teknik tapi tidak di dalam Majlis tue... mungkin malu muka takut-takut di tak jadi calon... tapi ok le najib dah umum jadi calon... tak sia-sia jilat ponkoq Rosmah...

Sampai sejadah color biru nah... hebat Masjid Mukim Hutan Chengal... tapi yang datang solat ngan Najib sekitar 200 orang je... mane yang lain tolak budak dan pempuan? kate datang 20k.. ramai tue tapi di mane mereka...

Ulasan

  1. kahkahkah
    yang datang tu macam berpakat pakai baju kala merah
    kahkahkah

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular