BANGSAT PASIR MAS NIE HIDUP LAGI

Berahim Ali mempersoal kenapa baru sekarang Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat mahu mendesak Datuk Seri Anwar Ibrahim menarik balik kenyataan menyokong keselamatan Israel dan menyaman The Wall Street Journal.


Katanya, sepatutnya sebagai parti Islam, Pas dan Nik Abdul Aziz harus menjadi orang pertama yang mengecam dan mendesak Anwar, bukannya hanya bersuara selepas senario politik tidak menguntungkan parti itu dalam isu Israel.

Sambil mempersoal keikhlasan Mursyidul Am Pas itu, Ibrahim percaya desakan tersebut hanyalah sandiwara politik Pas bagi memulihkan kembali imej parti itu yang tercalar teruk ekoran tindakan Anwar menyokong segala usaha yang menjamin keselamatan Israel.......


يَا أَيُّهَا الَّذِينَ آمَنُوا إِن جَاءَكُمْ فَاسِقٌ بِنَبَإٍ فَتَبَيَّنُوا
"Wahai orang-orang yang beriman ketika datang kepada kalian orang yang fasik dengan membawa suatu berita maka tabayyunlah (carilan kebenaran berita)".(QS. Al Hujurat : 6)
 
... tu la akibat baca Quran tak paham... jadi imam solat jarang-jarang.... last-last jadi beruk kepada UMpoNO... bercakap ikut sedap mulut... Islam dah ajar agar cari kesohehan berita dulu...

Ulasan

  1. Soal hidup dan mati adalah ketentuan Allah. Kita sepatutnya berkata " Mahasuci Allah yang melanjutkan umur orang Pasir Mas ini - Allahu Akbar" - Baru sesuai dengan Blok PAS ini. Kita akan mendapat ganjaran daripada Allah kerana mengakui kebesaranNya. Saya pun meluat dengan orang ini tetapi amat sedar dengan batas-batas makhluk.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular