HARGA DIRI PENYANYI MELAYU!!!

Alasan yang diberikan adalah mata pencarian, menyanyi, pakai seksi tapi tak buat perkara tak senonoh. Itu adalah modal seorang penyanyi tahap senja bernama Leina Hangat yang mengakui gemar berpakaian seksi kerana berpakaian seksi itu adalah KESELESAANNYA.
Namun perlakuan yang ditunjukkan ketika mengadakan persembahan, tidak lagi melibatkan bakat suara, sebaliknya bakat sebagai seorang PELACUR MURAHAN yang boleh diperbuat sesuka hati asalkan dibayar dengan sejumlah wang.

Alasan kononnya persembahan yang dibuat adalah di hadapan penonton yang rata-ratanya bukan beragama Islam, merupakan alasan yang TERBANGANG diberikan oleh orang yang masih tidak mahu mengakui kesalahan. Sebaliknya menuduh gambar-gambar itu didedahkan kerana si pendedahnya tidak berpuas hati kerana kurang mendapat layanan, juga merupakan alasan terbodoh yang boleh diberikan oleh seorang penyanyi wanita yang berasa seksi itu sesuatu yang selesa.

Sebabnya, Islam adalah agama rasmi negara ini. Umat Islam adalah kelompok majoriti di negara ini. Berperangai tak senonoh sebegitu tidak akan hanya menghiburkan golongan yang memandang rendah terhadap Islam dan umatnya, tetapi juga memberikan gambaran bahawa wanita penghibur Islam merupakan haiwan dalam kandang yang cukup dihulur makanan, maka gugurlah segala imej dan akidahnya.






Hanya kerana mencari sesuap nasi tidak menghalalkan perbuatan sebegitu rupa. Kalau iya pun hendak menghiburkan para penonton, apa perlu berperangai seperti MENJUAL MARUAH?

Ulasan

  1. satu lagi makhluk BODOH yang mengikut telunjuk SYAITAN dan nafsu

    BalasPadam
  2. dah tentu salah sorang drp pengikut setia umno....sebab umno memang suka makhluk jenis ini utk jadi pengundinya....

    BalasPadam
  3. semoga dia dapat hidayah,amin

    BalasPadam
  4. itulah traf artis2 mlyu. tk shebat mana tp snggup d peluk asalkan dpt wang mmg tk ada maruah artis ni

    BalasPadam
  5. INI LAH PUAK2 PELACUR DARURAT YANG DIHALALKAN OLEH SENATOR opSSSSSS..USTAZAH MASHIT TAH...ALA..TU SUMA BUKAN ORANG ISLAM..KALO DIA PAKAI MAIN NGAN JANTAN2 TU SUMA SEKALIGUS ALA2 ORGY ATAU GANG BANG PUN APA SALAH NYA..JANTAN2 TU BUKAN ISLAM..DIA JE YANG ISLAM..

    BalasPadam
  6. ada laki.laki pun bangang.agaknya nak makan hasil haram bini..............moga2 dilaknat allah manusia haiwan macam ni.....

    BalasPadam
  7. mmg mcm syaitan minah ni....

    BalasPadam
  8. Jgn kutuk dn hina org berlebih2 ...klu Allah nk beri hidayah ntah2 dia jdi lebih baik dri kau org yg mengaku diri tu suci sgt

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular