26 Jan 2012

HARGA DIRI PENYANYI MELAYU!!!
abu nu'man26 Jan 2012 7 Komentar

Alasan yang diberikan adalah mata pencarian, menyanyi, pakai seksi tapi tak buat perkara tak senonoh. Itu adalah modal seorang penyanyi tahap senja bernama Leina Hangat yang mengakui gemar berpakaian seksi kerana berpakaian seksi itu adalah KESELESAANNYA.
Namun perlakuan yang ditunjukkan ketika mengadakan persembahan, tidak lagi melibatkan bakat suara, sebaliknya bakat sebagai seorang PELACUR MURAHAN yang boleh diperbuat sesuka hati asalkan dibayar dengan sejumlah wang.

Alasan kononnya persembahan yang dibuat adalah di hadapan penonton yang rata-ratanya bukan beragama Islam, merupakan alasan yang TERBANGANG diberikan oleh orang yang masih tidak mahu mengakui kesalahan. Sebaliknya menuduh gambar-gambar itu didedahkan kerana si pendedahnya tidak berpuas hati kerana kurang mendapat layanan, juga merupakan alasan terbodoh yang boleh diberikan oleh seorang penyanyi wanita yang berasa seksi itu sesuatu yang selesa.

Sebabnya, Islam adalah agama rasmi negara ini. Umat Islam adalah kelompok majoriti di negara ini. Berperangai tak senonoh sebegitu tidak akan hanya menghiburkan golongan yang memandang rendah terhadap Islam dan umatnya, tetapi juga memberikan gambaran bahawa wanita penghibur Islam merupakan haiwan dalam kandang yang cukup dihulur makanan, maka gugurlah segala imej dan akidahnya.






Hanya kerana mencari sesuap nasi tidak menghalalkan perbuatan sebegitu rupa. Kalau iya pun hendak menghiburkan para penonton, apa perlu berperangai seperti MENJUAL MARUAH?
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

7 ulasan:

  1. satu lagi makhluk BODOH yang mengikut telunjuk SYAITAN dan nafsu

    BalasPadam
  2. dah tentu salah sorang drp pengikut setia umno....sebab umno memang suka makhluk jenis ini utk jadi pengundinya....

    BalasPadam
  3. semoga dia dapat hidayah,amin

    BalasPadam
  4. itulah traf artis2 mlyu. tk shebat mana tp snggup d peluk asalkan dpt wang mmg tk ada maruah artis ni

    BalasPadam
  5. INI LAH PUAK2 PELACUR DARURAT YANG DIHALALKAN OLEH SENATOR opSSSSSS..USTAZAH MASHIT TAH...ALA..TU SUMA BUKAN ORANG ISLAM..KALO DIA PAKAI MAIN NGAN JANTAN2 TU SUMA SEKALIGUS ALA2 ORGY ATAU GANG BANG PUN APA SALAH NYA..JANTAN2 TU BUKAN ISLAM..DIA JE YANG ISLAM..

    BalasPadam
  6. ada laki.laki pun bangang.agaknya nak makan hasil haram bini..............moga2 dilaknat allah manusia haiwan macam ni.....

    BalasPadam
  7. mmg mcm syaitan minah ni....

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.