UTUSAN MELOYA MENIPU LAGI

RUMAH TIDAK BOLEH DIDUDUKI

(UM) KLANG 8 Nov. – Seramai 650 pembeli projek pangsapuri kos rendah di beberapa daerah di negeri ini terpaksa berputih mata apabila orang tengah bergelar ‘Haji Mohd. Yatim’ yang menguruskan urusan jual beli kediaman itu menghilangkan diri tanpa dapat dikesan sehingga kini.
Apa yang menyedihkan pembeli malang tersebut, pangsapuri kos rendah tersebut sudah siap tetapi sehingga kini proses penyerahan kunci kediaman tersebut gagal dilakukan.
Berdasarkan surat tawaran pembelian pangsapuri kos rendah melibatkan projek rumah kos rendah di Selayang Mulia Selayang, Taman Botanic Klang, Taman Harmoni Balakong dan Taman Cheras Intan Cheras, kesemuanya telah sah diperuntukkan kepada mereka.
Seorang pembeli, Azlan Lam, 38, yang memilih pangsapuri Taman Harmoni Balakong berkata, pada awal 2009, dia telah membayar pendahuluan lima peratus berjumlah RM2,100 kepada orang tengah tersebut yang dikatakan mempunyai hubungan dengan seorang Exco kerajaan negeri.

.... untuk makluman, Taman Cheras Intan adalah Taman yang aku duduk sekarang sejak dari penyerahan kunci tahun 2008 lagi yang mane pangsapuri kos rendah hanya sebanyak 3 blok dan selebihnya adalah kos sederhana.... dan sehingga kini kami penduduk Cheras Intan tidak mendengar sebarang rungutan daripada penduduk setempak lebih-lebih lagi pasal Haji Mohd Yatim... untuk makluman lanjut boleh hubungi Tengku Amri 019-2677741 (Pengerusi JMB lama) atau Cikgu Azinin 013-391 7000 (Pengerusi JMB baru)... atau aku sendiri Bendahari kehormat Taman Cheras Intan....

Ulasan

  1. Kerja menipu je utusan meloya

    BalasPadam
  2. PAS maknya ANJING dalam bahasa Serbia cuba cek Google Dictionary wahai Pemuda ANJING Wangsa Maju.

    BalasPadam
  3. anjing ok bro,sebbnye,ade anjing jadi ahLi syurga.

    BalasPadam
  4. anjing boleh tahan juga, jgn jadibapak munafiq krn ianya dilaknati Allah dan tempatnya didlm neraka yg paling bawah sekali.

    BalasPadam
  5. betul tue... takde dalam hadis/ quran anjing masuk neraka...huhuhuhuhuhu

    BalasPadam
  6. ni seko lagi penjilat jubor Najib wakaaawaka sruppp

    BalasPadam
  7. penjilat jubur jenis kawan kau org le bro

    BalasPadam
  8. DAPigs =Pasnjing=PKerabatR

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular