RANTAI MUTIARA ROSMAH KELIHATAN KETIKA MAJLIS BERBEKU, PERTH

The West Australian melaporkan, seorang Wanita Pertama membelanjakan kira-kira A$150,000 (RM487,000) membeli mutiara di David Jones- sebuah gedung mewah terkemuka di Australia Barat.

Namun akhbar itu tidak menamakan wanita terbabit.
Selain itu, akhbar yang sama turut melaporkan anak gadis perdana menteri, Datuk Seri Najib Razak membelanjakan sekurang-kurangnya RM195,000 untuk membeli belah di David Jones.

gambar 1st lady Malaysia sewaktu acara penuh CHOGM... kelihatan tiada rantai mutiara... yang ada rantai lain...
... jadi aku malas le nak tuduh 1st lady tue siapa dia... cumenye terdapat pendedahan berkenaan gambar yang diambil sewaktu 1st lady Malaysia dan Najib menghadiri majlis barbeku "1 Malaysia BBQ" dengan rakyat malaysia di Burswood Park, Perth pada hari terakhir sebelum berangkat pulang ke Malaysia.
dari mane datangnya rantai dan set mutiara (anting2 dan cincing) tersebut sedangkan sewaktu persidangan dengan ISTERI ketua-ketua negara tersebut tidak kelihatan langsung yang sepatutnya time tue la nka tungjuk kat negara lain.... jeng....jeng..jeng....

Ulasan

  1. Najib pergi Mekah tu naik pesawat peribadi ke. Macam biasa sahaja nampak pesawat yang dia naik tu? Siapa tanggung sendiri ke duit rakyat?

    BalasPadam
  2. korang ni cuba2 lah sangka baik pd hajjah, suami kpd pm tu

    BalasPadam
  3. hajjah rosmah tak berani pakai mutiara tue kat Mekah... takut kene bala

    BalasPadam
  4. sian hajjah malboro ni...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular