KALI NIE UMNO MEMANG JAGUH KAMPUNG!!!


Kuat betul berkokok Pengerusi UMNO negeri, Ahmad Bashah Md. Hanipah dengan membantah tindakan merobohkan surau yang berusia lebih 100 tahun dan akan dibinakan sebuah komplex yang terdapat didalamnya surau baru.

"Tindakan ini boleh dinilai oleh rakyat bahawa kerajaan Pas Kedah cuma tahu bercakap sahaja mengenai agama, namun surau yang sudah diwakafkan lebih 100 tahun ini pun ingin dirobohkan atas nama pembangunan.

"Di mana sebenarnya perjuangan kerajaan Pas ini? Tiada usaha untuk mewujudkan langkah membela masyarakat Islam dengan mempertahankan madrasah terbabit, tindakan Pas juga telah menjatuhkan kredibiliti parti itu," katanya.

Isnin lalu, Menteri Besar, Datuk Seri Azizan Abdul Razak berkata, surau berkenaan akan dirobohkan bagi membolehkan tapaknya dibina kompleks beli belah, manakala sebuah surau baharu akan dibina di bawah kompleks itu sebagai ganti madrasah berkenaan.

... power lah UMNO... solat tidak kat surau ... dok sibuk pertahan... ini baru hero kampung!!!

Ulasan

  1. Yes kita ROBOH KITA ROBOH?

    BalasPadam
  2. hahaha...ble org nk roboh surau nk dganti dgn msjid bkn maen lg mereka2 ni mlaksanakn jihad menentang.tp ble mereka pulak yg nk robohkan surau(madrasah) dan nk dibinakn sebuah komplex trus saje halal.hanya dgn bermodalkn bahawa akn ada surau dibina dibwh komplex itu.ckup mudah sbuah madrasah yg diwakafkan yg berumur lebih 100 tahun dikorbankan.TAHNIAH diucapkn.kami 'BANGGA' dgn kputusan yg diambil.ianya mmng kputusan yg sgt 'BIJAK'.so kesimpulannya disini,ape sahaja yg dtgnya drpd mereka adalah btol2 belaka.ye dok???

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular