14 Jul 2011

WAR2KAN : CARIAN REMAJA PATAH KAKI DISEPAK FRU?
abu nu'man14 Jul 2011 11 Komentar


Ada sahabat-sahabat yang mengenali remaja di atas? Ana tak sempat nak bertanyakan maklumat lanjut daripada remaja yang manjadi mangsa kekejaman pihak polis dalam kejadian tempoh hari... Sekiranya ada sahabat-sahabat yang mengenali beliau mohon kirenye agar dapat menghubungi Pejabat Agung Pas, 03-26925000 atau Sekretariat BERSIH 2.0, 03- 77844977 bagi kami mendapatkan butir serta maklumat lanjut berkenaan dengan peristiwa pada hari kejadian tersebut agar pihak terbabit dapat pembalasan setimpalnya...

(bangga ana artikel ana masuk paper...cume dalam paper tue tak kredit ke blog dppwm...iskh..iskh...)

Artikel asal klik  Sini

...MOHON DIWAR-WARKAN.....
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

11 ulasan:

  1. nie netul-betul kes kekejaman polis... cepat sape tau sile bagi tau

    BalasPadam
  2. sy rse patut diwujudkan 1 'tabung' membantu meringankan beban kpd mangsa2 kekejaman polis spt saudara di atas..kite sme2 turun pd 9/7,sebaiknya susah sng dpt ditggung bsama..

    BalasPadam
  3. setuju tue... jom pakat turun ke taman melewar esok...

    BalasPadam
  4. xp'cye r...
    byk tipu je nie..

    BalasPadam
  5. Tahniah abu Nu'man. Dah tersenarai sebagai blogger tersohor.

    BalasPadam
  6. Info ini ada benarnya sebab cuba dari video di youtube berkaitan BERSIH 2.0. Ada wartawan yang rakam ketika remaja tersebut kesakitan akibat patah kaki.

    BalasPadam
  7. Thank you, young man for standing up for righteuosness, fair and clean sake, and for our country. I hope and pray you are alright, taken care and recover soon.
    I was there for the peaceful walk with my fella friends and it broken my heart to witness all these happened by the men in blue towards rakyat.
    Ribuan terima kasih.

    BalasPadam
  8. dh wt huru hara, stndard r tu dpt blsn setimpal..nyusah kn org je..

    BalasPadam
  9. setimpal lah sangat bila nak pertahankan hak rakyat.. la ni boleh la ko kata kat dia nanti kat sana ko jawablah sendiri. ko ingat sokong pemimpin zalim tak dapat persen dosa dia ka kat sana nanti, boleh dosa kering atas kebangangan sendiri d dunia.

    BalasPadam
  10. bodoh...yg p ikut ambiga 2 wat pe...( kaji blk sape ambiga 2 sbnrnya )....klu btl sgt org islam nak perangi pemimpin zalim...lbh baik duk masjid...bt semayang hajat reramai & mtk p'tunjuk dr Allah....

    BalasPadam
  11. maaf..
    sudah sekian lama baru perasan..
    lelaki pada gmbr di atas ni berjalan bersama saye semasa ketika di sana(bersih 2.0)..
    saya kenal.. name dye mat...
    jujur sye beritahu..

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.