KANTOI... BOM PETROL BUAT PAKAI BOTOL MINERAL WATER PLASTIK...WAKAKAKA

Akhbar milik Umno melaporkan polis juga merampas 20 bilah parang, 36 botol bom petrol dan sejumlah bebola besi dalam serbuan di belakang tokong Cina di Batu 14, Jalan Gombak Lama Bentong, malam semalam.


Bernama pula melaporkan dalam serbuan itu polis menemui lima buah beg pakaian yang antaranya mengandungi 20 bilah parang dan 36 botol air mineral berisi minyak petrol lengkap bersumbu disorokkan di celah-celah batu di belakang sebuah tokong.


Tun Hisan berkata polis menerima satu panggilan daripada seorang lelaki Orang Asli yang memaklumkan mengenai penemuan kesemua beg berkenaan dan dua bungkusan plastik hitam.

Yang paling lucu adalah, 36 malotov cocktail yang dijumpai di jalan gombak adalah diperbuat daripada botol mineral water bertutup merah... mane ada orang buat dengan botol plastik... tak sempat baling dah terbakar kat tangan.... tapi nak buat camne... last minit punye plan tak sempat nak cari botol kaca... kire sekotak air mineral 500ml yg ada 20 botol pun jalanlah...
 
wakakakakaka..

Ulasan

  1. kalau nak mencipta bukti biarlah lojik sikit

    BalasPadam
  2. otak pendek macam PMnye

    BalasPadam
  3. otak letak kat bontot, sama najis dengan tahi

    BalasPadam
  4. eh... hari ni kat berita hairan dah tukar jadi botol kaca..... dah betulkan skrip lah tu....

    BalasPadam
  5. tapi gambo botol plastik ... mungkin teknologi baru.. kaca lembut macam plastik

    BalasPadam
  6. hahahah tu semua kerja pegawai yang dapat jadi polis tak lulus spm.. guna kabel baik punya.. tu yang akal pendek tu.. tapi penutup kala merah macam sponsor by puteri lembumno jew

    BalasPadam
  7. hahhahahaha ...nampak sangat BangangNya (BN)!!

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular