6 Jul 2011

KANTOI... BOM PETROL BUAT PAKAI BOTOL MINERAL WATER PLASTIK...WAKAKAKA
abu nu'man6 Jul 2011 7 Komentar

Akhbar milik Umno melaporkan polis juga merampas 20 bilah parang, 36 botol bom petrol dan sejumlah bebola besi dalam serbuan di belakang tokong Cina di Batu 14, Jalan Gombak Lama Bentong, malam semalam.


Bernama pula melaporkan dalam serbuan itu polis menemui lima buah beg pakaian yang antaranya mengandungi 20 bilah parang dan 36 botol air mineral berisi minyak petrol lengkap bersumbu disorokkan di celah-celah batu di belakang sebuah tokong.


Tun Hisan berkata polis menerima satu panggilan daripada seorang lelaki Orang Asli yang memaklumkan mengenai penemuan kesemua beg berkenaan dan dua bungkusan plastik hitam.

Yang paling lucu adalah, 36 malotov cocktail yang dijumpai di jalan gombak adalah diperbuat daripada botol mineral water bertutup merah... mane ada orang buat dengan botol plastik... tak sempat baling dah terbakar kat tangan.... tapi nak buat camne... last minit punye plan tak sempat nak cari botol kaca... kire sekotak air mineral 500ml yg ada 20 botol pun jalanlah...
 
wakakakakaka..
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

7 ulasan:

  1. kalau nak mencipta bukti biarlah lojik sikit

    BalasPadam
  2. otak pendek macam PMnye

    BalasPadam
  3. otak letak kat bontot, sama najis dengan tahi

    BalasPadam
  4. eh... hari ni kat berita hairan dah tukar jadi botol kaca..... dah betulkan skrip lah tu....

    BalasPadam
  5. tapi gambo botol plastik ... mungkin teknologi baru.. kaca lembut macam plastik

    BalasPadam
  6. hahahah tu semua kerja pegawai yang dapat jadi polis tak lulus spm.. guna kabel baik punya.. tu yang akal pendek tu.. tapi penutup kala merah macam sponsor by puteri lembumno jew

    BalasPadam
  7. hahhahahaha ...nampak sangat BangangNya (BN)!!

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.