'KRISTIAN AGAMA RASMI' - DAKWA SEGERA UTUSAN & PENULIS BLOG


KDN Hishamuddin sila dakwa segera UTUSAN & penulis Blog yang buat artikel yg boleh mencetuskan keamanan negara....Utusan & penulis blog Bigdog menerusi entri bertajuk 'Making Christianity the official religion? dan blog Marahku juga melaporkan paderi-paderi Kristian mahu perdana menteri dilantik dari kalangan penganut agama itu.

Nama ahli parlimen Jelutong Jeff Ooi juga diheret dalam tulisan blog berkenaan kerana beliau dilaporkan hadir bersama. Utusan Malaysia pada halaman cetaknya hari ini bukan sahaja menyemak kesahihan berita tersebut sebaliknya mengapi-apikan perkara itu dengan melaporkan “selain menjamu selera (Jeff Ooi) turut bertafakur semasa paderi-paderi itu berdoa.”

Penulis blog Bigdog.com, adalah pengkritik lantang mantan perdana menteri Tun Abdullah Ahmad Badawi tetapi penyokong taksub Tun Dr Mahathir Mohamad. Dalam laporannya itu juga disiarkan sekeping gambar yang kononnya menunjukkan seramai 35 orang paderi tersebut dikatakan berdiri dalam bulatan dan saling berpegangan tangan tanda bersetuju untuk menjadikan Malaysia sebagai sebuah negara Kristian.

Utusan yang memetik blog itu melaporkan "Apa yang dilakukan DAP adalah sesuatu yang sangat berbahaya. DAP membawa strategi politik cauvinis mereka ke satu tahap perubahan dan sensitiviti yang sangat tinggi." Manakala blog Marahku, pula memilih tajuk 'Kedudukan agong terancam? DAP mahu jadikan Kristian agama rasmi? Menurut penulisnya parti berkenaan akan cuba meminda perlembagaan persekutuan bagi membolehkan mereka yang bearagama Kristian menjadi perdana menteri.

Ulasan

  1. memang sah PAS tu HAMPAS ditugaskan menjilat DAPigs dan Paty Kelentong Rakyat TAK BERANI nak SAMAN VDO zina pong ada ati nak saman UM konon..... sah kalian penjilatYANG .... HAMPAS

    BalasPadam
  2. taniah Lee Lembu,teruskn keLembuan mu sampai raya korban

    BalasPadam
  3. UMporNO U ar Dumb & shit !8 Mei 2011 pada 12:27 PG

    bukti sahih Lagi afdaL kebodohn UMNO yg memaLukn umat meLayu,trLepasnye singapura & puLau batu putih,putih mata umat meLayu d buatnye...

    BalasPadam
  4. LeemustFOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL8 Mei 2011 pada 12:34 PG

    Lee y u d Lahirkn sebagai org,i think mangkuk tandas good 4 u !

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular