LAWAK PETANG DARI SARAWAK



SALAM...
DAH MINUM PETANG KE BELUM GENG?
APA KATA LAYAN INI GAMBAQ LAWAK DULU
KAH! KAH! KAH!

INILAH YANG PEPATAH SELALU SEBUT
DI MANA ADA PILIHANRAYA, DI SITU ADA BN
DI MANA ADA BN, DI SITU ADA BANGANG
KAH! KAH! KAH!


BODOH TAK BOLEH DI AJAR
PANDAI TAK BOLEH DI IKUT
KAH! KAH! KAH!

Read more: http://biaqpila.blogspot.com/#ixzz1IpSNK74O

Ulasan

  1. Jenis puak mangkok hayun. Kecik2 tak mau mampos besaq2 menyusahkan orang. nama saja demokrasi haram tak tau apa benda. Ubah sekarang selamatkan serawak.

    BalasPadam
  2. ahmad aL bab yg punya7 April 2011 pada 11:08 PTG

    LU SAPA !? itu negeri bkn mak pak Lu punya.rapat wa rembat !!!

    BalasPadam
  3. KOTA BHARU 11 April - Bekalan air Kelantan yang sering menimbulkan rungutan dalam kalangan rakyat mendapat perhatian Suruhanjaya Hak Asasi Manusia Malaysia (Suhakam) apabila beberapa peserta membangkitkan isu itu dalam Dialog Suhakam Bersama Rakyat di sini, hari ini.
    Pengerusi Suhakam, Tan Sri Hasmy Agam ketika menjawab soalan peserta berkata, kemudahan asas termasuk bekalan air adalah tanggungjawab kerajaan dan pihaknya akan melanjutkan masalah itut untuk dibincangkan.
    Sebelum itu, seorang peserta mendakwa, dia bertindak memotong bekalan air ke rumahnya kerana setelah empat tahun membayar bil, tetapi tidak mendapat perkhidmatan sewajarnya.
    "Saya kecewa kerana bekalan air sejak dahulu lagi bermasalah sehinggalah empat tahun lepas saya kembali semula ke negeri ini, masalah yang sama masih berulang.
    "Saya malu apabila mendapati rakyat di negeri lain telah lama menikmati bekalan air secukupnya, tetapi saya hanya membayar bil air bertahun-tahun, tetapi air tidak naik ke atas rumah dua tingkat yang saya sewa," katanya.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular