8 TAHUN IJAZAH SYED IBRAHIM DI MESIR?

Fuh ! Tengok ke muka tue memang ngeri lah calon Ustaz UMNgOk nie... tambahan pula memang dari kecik dah duduk dalam bidang agama... sekolah agama... unversiti agama....

Ana tak le macam UMNgOk main tuduh-tuduh kate Ustaz tak lulus Azhar le... beli sijil le...

Tapi????? Lama betul calon ustaz BN nie belajar kat universiti tertua di dunia Al-Azhar... dari tahun 1989 hingga 1996... 8 tahun tue... ke buat MBA kat sana? Tapi ikut cakap Pak Nan, penasihat khas agama dia nie lepasan Ijazah Bahasa Arab... bukan sambung buat Master...

Mungkin beliau amik double degree macam ana kot... tue yang lama sangat tue... atau memang dia ni jenis kuat main kat sana... sebab tue selalu repeat paper bahasa arab... sapa tahu????

Mungkin sahabat-sahabat yang sezaman belajar dengannye boleh tolong cite sikit apa dia buat lama sangat kat Mesir???

Ulasan

  1. Sebelum dia jadi penasihat Adnan dan baru-baru balik dari Mesir dia buka kelas mengaji, fardhu ain di kampung dia kat Kg Tekal, berhampiran dengan Kerdau.

    Yang peliknya anak-anak yang dia ajar tu semuanya KETURUNAN SYED tak ada yang tidak syed dan sharipah..sedangkan kat Kg Tekal tu ramai juga anak-anak yang tiada syed dan sharipah.ITULAH CALON SYED UMNO!Assobiyah juga namanya tu!

    Kalau ada sesiapa nak tau banyak cerita pasal Syed calon umno ni datanglah ke rumah ana kat Kerdau.ANA ORANG KERDAU DAN INSYAALLAH ANA MENGUNDI PADA 6.2.2011 NANTI.Undi ana HARAM untuk umno!

    BalasPadam
  2. tanya la jugak..Speker kelantan dah lulus ke belum lagi dari Uni al-Azhar?tanya je..ni,sebab memang tak tahu perkembangan terkini..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular