25 Feb 2011

8 TAHUN IJAZAH SYED IBRAHIM DI MESIR?
abu nu'man25 Feb 2011 2 Komentar

Fuh ! Tengok ke muka tue memang ngeri lah calon Ustaz UMNgOk nie... tambahan pula memang dari kecik dah duduk dalam bidang agama... sekolah agama... unversiti agama....

Ana tak le macam UMNgOk main tuduh-tuduh kate Ustaz tak lulus Azhar le... beli sijil le...

Tapi????? Lama betul calon ustaz BN nie belajar kat universiti tertua di dunia Al-Azhar... dari tahun 1989 hingga 1996... 8 tahun tue... ke buat MBA kat sana? Tapi ikut cakap Pak Nan, penasihat khas agama dia nie lepasan Ijazah Bahasa Arab... bukan sambung buat Master...

Mungkin beliau amik double degree macam ana kot... tue yang lama sangat tue... atau memang dia ni jenis kuat main kat sana... sebab tue selalu repeat paper bahasa arab... sapa tahu????

Mungkin sahabat-sahabat yang sezaman belajar dengannye boleh tolong cite sikit apa dia buat lama sangat kat Mesir???
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

2 ulasan:

  1. Sebelum dia jadi penasihat Adnan dan baru-baru balik dari Mesir dia buka kelas mengaji, fardhu ain di kampung dia kat Kg Tekal, berhampiran dengan Kerdau.

    Yang peliknya anak-anak yang dia ajar tu semuanya KETURUNAN SYED tak ada yang tidak syed dan sharipah..sedangkan kat Kg Tekal tu ramai juga anak-anak yang tiada syed dan sharipah.ITULAH CALON SYED UMNO!Assobiyah juga namanya tu!

    Kalau ada sesiapa nak tau banyak cerita pasal Syed calon umno ni datanglah ke rumah ana kat Kerdau.ANA ORANG KERDAU DAN INSYAALLAH ANA MENGUNDI PADA 6.2.2011 NANTI.Undi ana HARAM untuk umno!

    BalasPadam
  2. tanya la jugak..Speker kelantan dah lulus ke belum lagi dari Uni al-Azhar?tanya je..ni,sebab memang tak tahu perkembangan terkini..

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.