20 Apr 2013

(GAMBAR) TV3 SUKU KATE 10K UMNO PUTRAJAYA .... KORANG?
abu nu'man20 Apr 2013 7 Komentar


Figure nie kena bagi Rais Yatim kire.... sebab bodoh kire la ditolak Najib dia jadi calon.... 10k kah?
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

7 ulasan:

  1. Aku kira lebih 100,000 mengiringi TAD ke pusat penamaan calun kalau dikira sekali ngan pengundi hantulah!!!!!

    BalasPadam
  2. ramainya pakai ofcourse lah Pati Spender Putih sapa tak kenal.

    BalasPadam
  3. bawah pokok tu ramai panas berlindunglah..

    BalasPadam
  4. Jangan lah spin...engko ambik gambar masa pukul 7 pagi.....lepas tu ambik gambar lak di tempat lain.....ho ho ho....cuba ambik gambar pkl 10 malam ke....ho ho ho....bawah pokok...atas pokok ...ko tak kira...ho..ho..ho...

    BalasPadam
  5. Ape bende kamu ni asyik2 spender putih je kalau bercakap,kena sampuk jin tanak ke apae????

    BalasPadam
  6. Dia kira jumlah bilangan kaki, tangan, jari2, hidung,telinga, mata, gigi, kuku, telinga,bendera, pokok, rumput dan jin2 yang ada kat pokok2. dapatlah angka 10,000 tolak 9,500.

    BalasPadam
  7. banyak tuuu,,,di celah pokok tak kire ke..wei kira daun pokok tuu sekali le

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.