SILAP BERITA... BULETIN TV3 SUKU RESAHKAN UMNO

Bagi aku gelak dulu....hahahahahahahahah....

Jika sebelum ini fenomena Ustadz Azhar Idrus cuba disembunyi dan dinafikan oleh media massa arus perdana, tetapi tiba-tiba apa mengigaunya Buletin Utama TV3  menyiarkan fenomena UAI kepada paparan umum.

Malah pembaca berita TV3 turut menyebut Wacana yang diadakan di Stadium Darul Makmur Kuantan itu dihadiri oleh 100,000 orang terutama anak muda.....

sekali lagi nak gelak....hahahahaha....dalam sejarah TV3 menyebut angka yang betul di dalam laporannya untuk aktiviti dan majlis yang bukan anjuran UMNO-BN....apakan ini petanda yang TV3 cuba berbaik-baik dengan PR.... maklumlah BN-UMNO bakal tumbang lepas PRU ini.... apapun lepas PRU nanti... kita tak jual media prima....teruskan menjadi steden TV paling telus atas dunia....huhuhuhuhu

... yakinlah pasti akhirnya kebenaran itu akan menang dan mengatasi kebatilan.

Ulasan

  1. Eloklah Tv-Tv mula belajar menyebut2 Kerajaan Pakatan, PM Anwar Ibrahim, Pas, PKR dan DAP, Negara Berkebajikan, Parti Pembangkang Umno, Bekas Kerajaan BN, Bekas Konsesi Air Syabas dan lain2 bekas. Nanti bila sampai masa tak kekok baca berita. Utusan, B Harian, Kosmo minta maaflah. Dari sekarang buatlah audit berapa kerugian yang ditanggung untuk dibentangkan kepada pemegang2 saham.

    BalasPadam
  2. hati-hati, jangan mudah terpedaya. ini dekat pru macam-macam boleh berlaku. nanti menyesal tak sudah. ini semua media barua umno.

    BalasPadam
  3. KEPADA MEDIA PENCHACAI YG DOK ADA LA NIE..ELOK BELAJAQ APA SEDARA XUMNO CAKAP..LPS TU KALAU ADA PERTUDUHAN KAT MAHKAMAH RAKYAT ATAS SALAH LAKU PEMBERITAAN,PEMBOHONGAN JANGAN BUAT UNGKAPAN MAAFKAN KAMI..SELAMA NIE KAMI TERPAKSA JADI BALACI/KELDAI PARA PEMIMPIN UMNO/BN.KALAU TERPAKSA MASUK JEL MASUK AJE JGN BANYAK SONGEH.

    BalasPadam
  4. Siapa siapa yang tetiba menjadi pelik sejak akhir akhir ini, jangan terperangkap dengan isu isu yang boleh melemahkan kekuatan jemaah PR (gabungan PAS,PKR,DAP)

    BalasPadam
  5. Mereka (BN), di sisi lain mereka menghentam PAKATAN RAKYAT, di sisi lain pula mereka seolah olah menanam tebu di tepi bibir, hakikat nya MUNAFIK..! Sila berhaati hati wahai PEMIMPIN TERTINGGI PAKATAN RAKYAT. Jangan mudah terpedaya kata kata pujukan rayu yang mana PRU13 hampir tiba..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular