NAJIB TUMPANG POPULARITI PSY.... STANDARD PELAKON IKLAN

GEORGE TOWN, 11 Feb — Penyanyi hangat Korea Selatan, Psy, ternyata mengujakan peminatnya dengan kehadiran ribuan penonton membanjiri sambutan Tahun Baru Cina anjuran Barisan Nasional (BN) Pulau Pinang di padang sekolah Han Chiang hari ini.

Pengunjung telah membanjiri lokasi sambutan tersebut seawal jam 8.30 pagi bagi mendapatkan tempat hadapan  dan apabila penyanyi K-pop itu muncul sekitar jam 12.15 tengah hari selepas Najib dan Rosmah menyanyikan lagu Selamat tahun Baru China.

Penonton turut menyanyikan lagu hit Psy, “Oppa Gangnam Style”, yang turut menyaksikan kumpulan tarian daripada Korea Selatan.

Beliau turut menanggalkan jaket putih dan hanya berbaju lengan pendek serta menanggalkan cermin mata hitam yang dipakainya.

Sejurus beliau meninggalkan pentas, penonton terus beratur untuk meninggalkan majlis sehingga menyebabkan kesesakan di pintu keluar sekolah tersebut.

.... NASIB BAIK ...KALAU NAJIB BERUCAP LEPAS PSY.... SAPE NAK DENGAR ...HAHAHAHAAH...ARE YOU READY FOR NAJIB????



Ulasan

  1. We are READY for PR..!

    BalasPadam
  2. BN ingat dengan membawa Psy yang terkenal seluruh dunia, boleh melunakan suara rakyat tapi tersilap langkah, rakyat bersuara menunjukan rasa tidak berpuashati terhadap BN yang telah merosakan dan memburukan IMEJ Malaysia di luar negara...dia ingat boleh SPIN dalam berita media arus perdana tapi rakyat sudah celik mata dan HATI..Dengan cara bawa Psy , boleh lah selitkan sikit politik, bertanya supaya terus menyokong BN...hahahaha kena troll..

    BalasPadam
  3. SPRM patut siasat dari mana penaja psy ni datang,
    apa kaitan najib konsert psy, ada u help me i help u x? Rasuah ke tak soalan2 najib..?
    Yg penting penonton yg jawab no
    bawak masuk pejabat sprm,
    soal siasat sampai kul 4 pagi,
    kut2 boleh ulang drama teoh beng hock!

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular