NAJIB MINTA AHLI UMNO JANGAN BUAT HURU-HARA




Najib berharap pembangkang menerima keputusan pilihan raya umum ke-13 (PRU-13) dan tidak mencari alasan untuk menimbulkan huru-hara sekiranya mereka kalah dalam pilihan raya itu.  

"Kita mesti terima apa jua keputusan rakyat, kalau dia (pembangkang) percaya pada demokrasi, dia tidak boleh menolak sesuatu yang diputuskan oleh rakyat.

"Kalau kita menyanjung prinsip demokrasi berparlimen, itulah hakikatnya," katanya dalam sidang media selepas mempengerusikan mesyuarat Majlis Tertinggi Umno di ibunegara hari ini.
   
"Menghormati undang-undang adalah prinsip asas dalam negara, perjalanan demokrasi menuntut kepada kita menghormati undang-undang negara," katanya.

... maklum la org bakal kalah kali nie....hahahaha



Ulasan

  1. KORANG CUBA KAJI STATEMENT TU BETUL2. KAN NAJIB MINTAK PEMBANGKANG JANGAN WAT HURU HARA LEPAS PRU. SEBENARNYA NAJIB LAH YANG PEMBANGKANG... DIA PESAN PADA DIRI DIA SENDIRI TU

    BalasPadam
  2. Yang cuba buat HURU HARA masa kat FELDA FELDA tu guaner? Yang ceramah MAZLAN ALIMAN? Bukan kah ada dalam video? Depa pakat HURU HARA kan majlis penerangan Mazlan Aliman?

    BalasPadam
  3. Jangan bodohkan rakyat ok..!

    BalasPadam
  4. Kami rakyat kebanyakan merasakan yang kenyataan Najib terbalik cumanya Najib tak sebut jika UMNO kalah kita buat haru hara supaya kita boleh lihat macam mana PR hendak kawal orang-orang mereka (PR) Najib cakap semacam tiup semangat pada orang orang UMNO bawahan supaya bersedia jika kalah dalam PRU 13 nanti dan bertindaklah ikut kemampuan kamu semua, cukup bahaya nie .

    BalasPadam
  5. Sekarang ni siapa yang tengah memBODOHkan siapa kalau bukan nama nya UMNO BN? Kami semua juga pergi sekolah walaupun kami tidak pergi sekolah macam anak anak Umno BN yang belajar di tempat tempat standard saja, kami tahu HAK HAK kami sebagai rakyat Malaysia. Itu sebab dalam keadaan yang sangat kritikal di ketika ini dan sebelum sebelum ini pun, memang kami mengadu kepada ALLAH, mudah mudahan DOA DOA kami MUSTAJAB dan di PERKENANkan ALLAH JUA. Kami YAKIN janji janji ALLAH. ISLAM AKAN MENANG. Ameeen...

    BalasPadam
  6. Berfikir lah dengan MATA HATI, UMNO BN lah yang suka mengHURU HARAkan setiap MAJLIS PR (Pakatan Rakyat), yang sebenarnya PR tidak pernah mengganggu MAJLIS UMNO bila mereka mengadakan nya di tempat awam, siapa yang mahu pergi ke Majlis mereka jika mereka suka saja buat FITNAH, mengADU DOMBA? Siapa yang mahu pergi?

    BalasPadam
  7. Setakat ini, bila pemimpin PR menjelaskan kepada RAKYAT tentang isu isu semasa yang sangat KRITIKAL, contoh, hutang negara berbillion billion, tanah rakyat di rampas, buat projek banyak RUNTUH,panggil PELABUR masuk tapi MEMBAHAYAKAN kesihatan rakyat (Lynas), Bukit Merah) PR , menjelaskan akan KEBENARAN berdasarkan FAKTA bukan SPIN berita macam UMNO BN. Mereka umno BN tidak berani membawa ke mahkamah kerana itu memang FAKTA SAHIH berdokumen.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular