MUSA YAKIN UMNO LAH PEMBANGKANG.... SEJARAH TERBUKTI





ALOR SETAR 11 Feb - Bekas Ketua Polis Negara , Tan Sri Musa Hassan dalam satu program di Alor Star berkata, “Arab Spring” boleh berlaku di negara ini sekiranya parti yang kalah tidak berpuashati dengan keputusan pilihanraya. 
 
Menurut Musa, beliau yakin pihak yang kalah akan menggunakan penyokong-penyokong mereka untuk menimbulkan huru-hara seperti yang berlaku di negara-negara Timur Tengah.  
 
Pihak polis juga sepatutnya telah mula mengumpulkan maklumat untuk mengelakkan “Arab Spring” berlaku di negara ini.
 
Musa membandingkan situasi di luar negara yang mana pihak yang mempromosikan keganasan akan didakwa, namun berbeza dengan situasi di Malaysia yang mana tiada tindakan tegas terhadap pihak yang mencetuskan huru-hara.
 
.... AGAK-AGAKNYA SIAPA PEMBANGKANG YANG BUAT HURU HARA SAPE???? 

Ulasan

  1. BENAR KATA mUSA, UMNO BELUM KALAH DAH BUAT MACAMX, ANWAR DIGANGGU DARI BERCERAMAH,SELURUH MALAYSIA. MAHASIWA DIPUKUL,BENDERA pr DIKOYAK DAN DI BUANG, KALAH PARTI NI KALH JADI LAH APAYANG DIKTAKAN OLEH muSA.

    BalasPadam
  2. dah boleh agak, siapa nak buat huru-hara. selama ini yang banyak cakap tentang huru-hara adalah pihak yang satu. kenapa dia suka sangat sebut perkataan ini? jangankan arab spring, kita bimbang spring motosikal dan kereta jadinya di negara kita.

    BalasPadam
  3. http://warisannwizurai.blogspot.com/2013/02/fadzil-noor-kenal-masak-dengan-anwar.html

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular