2 Feb 2013

GILA APA... ORG SINGAPORE COMPLAINT PASAL PEMECATAN AHLI PAS
abu nu'man2 Feb 2013 6 Komentar

Ibarat orang singapore yang dok gila kutuk pemerintaha Malaysia... samalah dengan Puak-puak yang dah takde jawatan dalam PAS kini mendapat job baru lagi bila menjadi jurucakap untuk lidah rasmi UMNO...Semalam Hasan anak Pak Ali bercakap hari ini Hasan Basri pulak dok desak golongan ulama dalam Pas terutama ahli Majlis Syura Ulama diseru supaya bersatu 'memperbetulkan' keputusan memecat bekas Timbalan Presidennya, Nasharudin Mat Isa yang dilihat dibuat tanpa mengikuti prosedur.
 
Bekas Ketua Penerangan Pas Selangor, Pak Hasan Basri Mohd. berkata, selain dilihat membuat keputusan yang salah, pemecatan Nasharudin menguatkan lagi bukti bahawa golongan pro- Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim atau digelar 'Anwarinas' dalam parti itu semakin menguasai Pas.

Dengan hal yang demikian, katanya, keputusan Pas yang tidak memberi peluang kepada Nasharudin untuk membela diri akan menyebabkan tindak-tanduk parti itu semakin terkeluar daripada landasan Islam yang mementingkan prinsip keadilan dan sahsiah.


.... lepas nie sape pulak ahli PAS nak jadi lidah rasmi UMNO... dipersilakan


In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

6 ulasan:

  1. Alhamdulillah....
    Akhirnya DITENDANG KELUAR juga si Nasha tu.
    Memang padan muka dia.
    Kalah dpd Mat Sabu utk jawatan dalam PAS terus merajuk dan buat kerja2 yg melanggar peraturan jamaah.
    Memang elok buat perangai huduh macam tu.

    Aku sokong 100% dia ni DITERAJANG keluar.
    Menyusahkan parti.
    Perangai sebijik macam Hassan Kayu Jati..

    BalasPadam
  2. jangan nak sibuk2 kacau parti kami, kalau hangpa berdua ada pengaruh tubuhkanlah parti sendiri, baru tahu jantan ke tak

    BalasPadam
  3. Bukan Hassan Kayu Jati... tapi Hassan Tunggul Mati Kayu Jati... kayu jati berharga... kalau tunggul mati... satu sen pun tak guna.

    BalasPadam
  4. itu Hasan Basi pulak sibuk pemecatan x ikut prosedur plak, masa dia jadi YDP Subang dulu x de apa dia buat. laporan kewangan dia suruh tutup Bulan march, Semua PAS cawangan, Kawasan, Negeri & Pusat tutup Bulan disember. apa ke jadahnya. memang dia x tau peraturan parti betul, cakap ikut sedap je.

    BalasPadam
  5. Dalam perjuangan berjamaah ni macam-macam cara ALLAH tapis tak kira apa aje jawatan si polan.......
    Bila ahli jamaah dapat ambil iktibar dari pemecatan yang berbagai-bagai kelarai tu, pasti ALLAH beri rahmat yang sangat luas kepada jamaah.

    BalasPadam
  6. Patutnya dah lama dah si nasa ni kena tendang keluar. Talam 2 muka!!

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.