9 Feb 2013

500 BANNER UMNO PROVOKASI UMNO DIGANTUNG MLM NI
abu nu'man9 Feb 2013 16 Komentar

 kira-kira 500 keping banner provokasi umno yang telah dicetak bakal digantung disekitar Lembah Klang malam ni dalam perbagai saiz...3x6 300pcs.... 3x15 100pcs....3x10...100....



 .... kalau jumpa banner-banner nie tolong cabut.......

In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

16 ulasan:

  1. KALAU BANNER MACM INI BERMAKNA UMNO TELAH LEMAH KE TAHAP PALING TERUK. PAKATAN RAKYAT KALAU MENGIKUT BANNER INI AKAN MENANG DENGAN CEMERLANG

    BalasPadam
  2. salam ziarah...pru dah dekat...

    BalasPadam
  3. Ini banner provokasi BN supaya pengundi berbelah bagi tetapi wahai pnyokong PR (Pakatan Rakyat) sila berfikir dengan mata hati, kerana mereka BN akan melakukan apa saja untuk menghuru harakan situasi. Telah terbukti melalui video milik pencacai yang cuba menggagalkan ceramah MAZLAN ALIMAN,dimana mereka bermesyuarat untuk sabotaj majlis orang., utk menerangkan FGVH -SAHAM FELDA, telah di sekat di semua FELDA FELDA SELURUH MALAYSIA akibat ketakutan akan kebenaran., dgn membuat provokasi juga dengan bantuan POLIS. Polis yang kita harap rupa nya HARAPKAN PAGAR,PAGAR MAKAN PADI.

    BalasPadam
  4. Dalam apa keadaan sekalipun UMNO DAN PAS tidak boleh bersatu kerana telah banyak kali UMNO mengkhianati PERJANJIAN yang telah dibuat diantara mereka. Mereka ini munafik..tidak wujud UNITY GOVERMENT atau KERAJAAN PERPADUAN. INI semua tiada makna lagi dengan PRU13 hampir dekat...Sifat sifat munafik, bila berjanji, dia mengkhianati, bila bercakap dia suka berbohong. SIAKAP SENOHONG, GELAMA IKAN DURI, BERCAKP BOHONG, LAMA LAMA JADI PENCURI.

    BalasPadam
  5. SANA sini tabur janji, janji janji yang tahun tahun lepas pun tak tertunai lagi, kali ini buat aku janji lagi, jika undi BN, BN akan laksanakan apa yang rakyat minta. Mengapa menunggu selepas pilihanraya? Kenapa tidak sekarang atau tahun tahun lepas selepas mendapat MANDAT yang diberikan rakyat? Beginilah orang MUNAFIK membawa berita, hampir PRU, macam macam janji tetapi tidak pernah di tepati malah di capati...Mana ROYALTI MINYAK? Kenapa yang ini tak di beri lagi dari dulu? Tolong lah jangan berjanji yang lain lain, settle kan yang ini pun tak lepas, buat madah berhelah yang lain pulak..Please lah...!

    BalasPadam
  6. Anda di Luar sana, bila terjumpa BANNER ini, ia nya adalah dari BN utk membuat provokasi supaya ahli ahli PAS berbolak balik hati mereka..SO ANDA SEMUA SILA BERFIKIR dengan MATAHATI ye..INI kerja kerja BN yang cukup terdesak untuk melakukan apa saja untuk mereka menang..!! Semasa PENGIRAAN UNDI di DEWAN, ANDA semua jangan sesekali meninggalkan DEWAN hatta waktu MAGHRIB, bergilir gilir SOLAT MAGHRIB. JUGA ramai rami menjaga DEWAN dan SILA bawa lampu PICIT atau TORCH LIGHT, kerana tidak mustahil mereka sengaja BLACKOUT kan DEWAN.Kita kena ikhlas utk membantu PR memenangi PRU13, memang buat kerja ini tiada BAYARAN tapi TOLONG PR untuk MENANG kali ini. PENGALAMAN PRU12 lah yang membuatkan kita berhati hati kali ini. SPR pun sama menipu so sila jalankan tanggunjawab kita bersama BARISAN PAKATAN RAKYAT. JIKA tidak BERUBAH kepada PR, alamatnya NEGARA KITA AKAN MUFLIS...!! HUTANG DAH CECAH 500billion ++

    BalasPadam
  7. Adakah kita mahu selepas PRU13, kita di kenakan pelbagai CUKAI yang tak masuk akal? GST, harga barang akan naik, barangan keperluan semua akan di kenakan GST, minyak akan naik harga,kereta dan pelbagai lagi, adakah kita kena menanggung kesalahan BN? Insurans kereta LAMA juga MAHAL ,Insurans MOTOR juga MAHAL, pada hal kereta dan motor sudah lama tapi masih elok di gunakan lagi tapi INSURANS nya terlalu TINGGI. Apa punya BN MENDERA RAKYAT SENDIRI?

    BalasPadam
  8. Insyaallah, ahli-ahli dan penyokong-penyokong PAS khasnya dan Keadilah serta DAP amnya akan teguh bersama Pakatan Rakyat. Kami tidaklah seBODOH dan se TOLOL ahli dan penyokong umno.

    BalasPadam
  9. Kami merayu kepada SEMUA yang CINTAkan NEGARA ini (MALAYSIA) Anda semua sila buat pilihan yang tepat dan betul, pilih yang betul dan yang mendahulukan RAKYAT JELATA, yang kini hidup di bawah paras kemiskinan . UNDI anda sangat berharga, pilih lah PR (PAKATAN RAKYAT) Rayuan ini di buat kerana NEGARA kita dah jadi cacamarba, Hadirkan diri di tempat menngundi, kerana HANTU HANTU sedang dan akan BERKELIARAN mencari peluang mengundi yang mana mereka mereka ini iaitu parti pemerintah mengkhianati perjuangan rakyat. SEDIH melihat keadaan ini, hanya kerana hendak MEMERINTAH sampai KIAMAT .

    BalasPadam
  10. Tidak kira PAS, PKR, DAP, semua nya adalah parti gabungan PR(PAKATAN RAKYAT), pilih parti parti ini untuk kesinambungan Malaysia yang gemilang, berintegriti dan di akui mendahulukan RAKYAT. Pastikan PR menang, kita sudah tidak tertanggung akan kesan defisit, hutang hutang dan yang sewaktu dengan nya. Pemimpin BN hidup senang lenang, rakyat menanggung derita akibat penyelewangan, rasuah, kronisme,nepotisme. Jangan termakan HASUTAN mereka mereka yang membuat perkara perkara PELIK seperti BANNER yang di atas. Jangan mudah terpedaya, sila semak dahulu dan banyak kan bertanya kepada PR. Apa apa ISU yang timbul, jangan terus gelabah, semak akan kebenaran nya atau kepalsuan nya... Yakin akan HUKUM KARMA kali ini. Ini kali lah...!!

    BalasPadam
  11. Adakah kita SEDAR kita di tipu selama lebih 55tahun ketika BN memerintah? Adakah kita SEDAR, sekolah sekolah AGAMA RAKYAT cuba di HAPUSkan? Adakah kita SEDAR kita telah di perBODOH BODOH kan oleh BN? Adakah kita SEDAR, kisah Al-Maunah? Adakah kita SEDAR akan kisah MAMALI di KEDAH? Adakah kita SEDAR kemarahan RAKYAT tidak dapat di bendung lagi? Adakah kita SEDAR, PEMERINTAH tidak mendengar isi hati RAKYAT? Adakah kita SEDAR, TULISAN JAWI di hapuskan secara SISTEMATIK sejak tahun 1970an? Adakah kita SEDAR siapakah yang menghapuskan TULISAN JAWI? Adakah kita SEDAR, LEDAKAN RAKYAT membuatkan BN kecut perut? Adakah kita SEDAR, apa akan terjadi jika di teruskan LYNAS? Adakah kita SEDAR apa tujuan AES di wujudkan? OH..! Terlalu BANYAK KETIRISAN..OH..!Terlalu sukar untuk mengambarkan situasi ini. Oh..! Terlalu PEDIH melihat PEMERINTAH tidak mendengar KELUH KESAH rakyat Malaysia.

    BalasPadam
  12. Adakah sudah di pasang BANNER di atas di tempat tempat awam?

    BalasPadam
  13. Aku copy KATA KATA Dato'NAJIB dari blog Orang ni..:
    Kerana Pakatan Rakyat memang sudah biasa dengan keadaan mencemaskan dengan tindakan huru-hara UMNO BN, kalah atau menang dalam PRU bagi PR adalah perkara biasa jika berada dalam pentas pilihanraya yang adil dan bersih.
    Amat yakin sekali huru-hara dinegara ini bakal berlaku disebabkan UMNO BN kalah adalah perkara yang tidak dapat disangkal lagi.
    Mulut siapakah yang pernah berkata "Walau berkecai tulang dan juga badan, walau bercerai jasad dari nyawa. Saudara dan saudari, walau apa pun yang terjadi, Putrajaya mesti kita pertahankan...!!!" itu bukankah bapak segala huru-hara punya ucapan dari Najib.
    Huru-hara itu kerja UMNO BN, huru-hara itu hasrat UMNO BN dan huru-hara itu adalah sifat UMNO BN..bukan kerja orang lain.
    Huru-hara UMNO BN dulu,kini dan selamanya..

    BalasPadam
  14. Setakat ini Saya belum nampak lagi BANNER ini di gantung di mana mana, sesiapa ada maklumat tolong kongsi di sini. Sekian terima kasih.

    BalasPadam
  15. Ini kena tnya nasha 3 4 hari yg lalu satu perbincangan geng2 nasha d shah alam antara stategi yg mereka bincang ialah tentang banner ini najib mau nasha buat agar ug jd kenyataan kalau tidak bn tiada lg d putera jaya.ahli perbincangan tersebut terdiri dari kalangan yg kecewa d kelantan kedah perak selangor dan ahli perniagaan yg sdg menjalankan pernigaan yg d beri najib kpd nasha.mengikut maklumat perbincangan itu juga mengambil keputusan melaga2kan parti pr dgn apa cara sekalipun

    BalasPadam
  16. Terima kasih memberi info ini, kemungkinan rahsia sudah terbongkar so mereka ini tidak dapat menaikan banner ini, ini kemungkinan saja. May Allah blessing PR..PEMBELOT dan PENGKHIANAT saja yang nak wujudkan UG (unity government) Pembelot ini tidak belajar dari SEJARAH, yang mana PAS di KHIANATI dari sebelum penubuhan MALAYSIA... dan lebih 2 kali di samping itu DEPAN PAS cakap lain, BELAKANG PAS cakap lain, DALAM SENYAP BERPAKAT dengan BRITISH, sebelum merdeka dan selepas MERDEKA pula tahun 1970an bila BN sudah KUAT, BN TENDANG PAS KELUAR dari BN. Sekarang merayu rayu nak bersatu demi ISLAM dan MELAYU..! Kalau parti dah Melayu mana mungkin hendak memperjuangkan ISLAM...!!!!! Peace No War..

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.