12 Jan 2013

KL#112 : RASA NAK LUDAH BILA BACA UTUSEX
abu nu'man12 Jan 2013 5 Komentar

....bila masa Himpunan Kebangkitan Rakyat jadi Himpunan Shamsidar... Suke hati kepala bapak najib je tukar-tukar nama....


..... betapa jahat barua  lidah rasmi Umno sejahat UMNO BN....
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

5 ulasan:

  1. Untuk kiraan mudah ialah standard tempat duduk Stadium Merdeka hanya boleh dipenuhi sekitar 25 ribu orang. Jika diasak-asak dan semua berdiri ia boleh mencapai 35 ribu orang. Adakah semua berasak, dari penghilatan tadi, semua org dapat duduk Dgn selesa (maksudnya tidak berasak berasak dan ada kerusi yg kosong).
    Keluasan padang bola pula ialah sekitar 50 ribu kaki persegi. Dengan andaian setiap orang berdiri secara menegak dan hanya mengambil ruang sebanyak 2 kaki persegi setiap orang, hanya 25 ribu dapat dimuatkan di atas padang. Dua kaki persegi adalah ruang sebesar “dua tile” saiz biasa di rumah anda. Bolehkah semua orang hanya menggunakan 2 kaki persegi untuk berdiri?
    Fakta tu biar betul, malu kita kepada org ramai.

    BalasPadam
  2. komen le apa nak komen... gambar yg ada telah berbicara

    BalasPadam
  3. terima kasih tolong kira untuk mekluman pembaca...saya bodoh sikit bab kira manusia yg ramai2 ni

    BalasPadam
  4. kpd umno yg busuk tak payahla nak ajar camne nak kira kan rais anak yatim dah kata 30,000 je

    BalasPadam
  5. Komen sebijik mcm komen dalam sinar harian online

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.