5 Dis 2012

KJ KATE PEMUDA PAS MULA PROVOKASI???
abu nu'man5 Dis 2012 6 Komentar

Ketua pemuda Umno Khairy Jamaluddin mempersoalkan siapakah yang memulakan provokasi sewaktu ceramah yang dihadiri ketua umum PKR Datuk Seri Anwar Ibrahim pada malam tadi.

"Insiden Gombak semalam: Siasat semua pihak. Politik keganasan mesti ditolak. Tapi siapa mula provokasi? Orang BN cedera," dakwanya.

NONEKhairy turut memuatkan satu gambar menunjukkan seorang lelaki dengan kesan darah di dahi.

Sementara itu, Anwar dalam ucapannya di ceramah berkenaan mengutuk insiden berkenaan yang disifatkan sebagai perbuatan golongan “jahiliah”.

Menurut laporan Harakah Daily itu lagi, Anwar juga mahu polis mengambil tindakan segera ke atas kejadian tersebut.

.... Siapa mula...??? mesti le bukan tuan rumah....
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

6 ulasan:

  1. orang punya majlis, yang hangpa dok sebok pasai apa? hangpa punya persidangan baru ni, pihak pembangkang tak kisah pun. apapun, ini kes melayu tibai melayu kerana perbezaan fahaman politik, padan muka melayu. melayu/islam perlembagaan.

    BalasPadam
  2. Geram Deepak ‘Hilangkan Diri’, Anwar Kerah Upahannya Bergaduh Di Gombak!
    Posted On 5 Dec, 2012 - By Don Juan Pablo - With 0 Comments

    BalasPadam
  3. Dey malu la sikit....kenduri rumah orang PR...orang mai ramai la, kena bayaq duit plak tu... dok pi kacau bok pa...hampa buat la kenduri....aku ingat ramai mai aiihhh... tapi kena buat makan la...lepaih tu... ceramah la lagu anuwat tu... panggil hassang pepaduang..mesti ramai nyer...budak nagoi tu, hampa huloq 30RM pun jadi samseng giler punyer... tahniah UMNOngok kerana kejayaan mendidik pemuda wasatiyyah kepala bapak hampa.

    BalasPadam
  4. Dah memang perangai puak dajai, bila ceramah dia tak laku mulalah nak kacau ceramah orang.

    BalasPadam
  5. umno brani sm melayu tp tkut sm mca terus sepi bila dr chua hina islam mmg dajal betul umno ni

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.