22 Dis 2012

(GAMBAR) 20K DATANG CERAMAH BRAHIM ALI
abu nu'man22 Dis 2012 20 Komentar

Perkasa Hulu Langat menganjurkan ceramah perdana dengan membariskan presidennya yang katenya diterbangkan khas daripada Kelantan petang tadi, Brahim Katak dan sorang lagi Zahid Mat Arip selaku Murshidul Am CIBAI  TIBAI untuk bersama-sama dengan rakyat di Hulu Langat bagi membongkarkan rahsia PR... Habis segala penjuru trafik light area Hulu Langat, Cheras, Kajang digantung poster tertera gambar 2 makhluk ini... tapi yang datang nye... korang kire sendiri la...

 ... tue Brahim Katak tengah ceramah ke kerusi-kerusi ... sebab orang kat situ bukannya bute IT yang boleh menilai siapa sebenarnya Perkasa aka perkasasan BN UMNO...
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

20 ulasan:

  1. opssssss..kata ada lebih 300,000 penyokong? Sekarang baru aku faham 300,000 ekor bukan 300,000 orang penyokong.

    BalasPadam
  2. Pas babi bertuhan kan murshidul nik najis babi dan haji hadi babi hutan.
    PAS LAKNAT AHLI2NYA ANAK KETURUNAN ANAK BABI DAPIGS LAKNATULLAH.

    BalasPadam
  3. Anonymous says:
    December 22, 2012 7:16 AM

    bertaubat la mencaci ulama apa hukumnye, tak ingat mati ke?

    BalasPadam
  4. Anonymous 7.16.
    Keji sunguh bahasa anda.

    BalasPadam
  5. bahasa melayu terunggul, boleh dijadikan bahan matapelajaran TADIKA dan rujukan SPM dan STPM tahun 2013.

    BalasPadam
  6. pelik sgguh pencacai umno ni..dh org menyampah kt kite sepatutnya kite cermin diri kite,tilik diri kite nape org menyampah,nape org benci meluat..ini tidak..memaki hamun org balik..lagi la org berbulu mata nk tgk hang wahai umnoporno oii..sian..

    BalasPadam
  7. pandai jugak si setan 7.16 am nie sebut laknatullah ekk..
    begitu comel ayat mu itu.mehhhhh aku bagi penumbuk sebiji kat muka kau..dasar machai umno,pergi mampus dengan dasar melayu puak kau to0..islam dlu kini dan selamanya derr..ingat skit dosa kau caci ulama.
    aiii ada jugak yg makan penyepak....

    BalasPadam
  8. Anonymous 7:16 AM

    Lu suda bg penyokong PR semakin bertambah lh.bnykan maki supaya semakn ramai yg benci BN.....muah,muah.

    BalasPadam
  9. komentar 7.16 tu memang tulin penyokong umno busuk tu..apa yg jelik dituliskan itu adalah utk diri dia sendiri..itulah cara umno berckp..perkataan yg elok x boleh nak keluarkan lg ..sbb umno dah lama duduk dlm lumpur maksiat dan penuh dgn fitnahyg jadi rosak mcm tu

    BalasPadam
  10. kata berahim perkasa ada 300,000 ahli. Mana perginya.Ghuyublah umno kali ni he he he

    BalasPadam
  11. Macam ni lah orang yg buta hati..harap sempat taubat

    BalasPadam
  12. baso mulut hudoh kato ko tok gu ..mu tu babi

    BalasPadam
  13. itulah punca orang benci anda fikir fikirkan lah

    BalasPadam
  14. NGO ada 300,000.00 ahli....kah..kah...beri ceramah pada kerusi je layak nya...

    BalasPadam
  15. mana dia ahli perkasa yang 300.000 tu, org macam ini pun ada yang sokong, tipu sana tipu sini, brahim mangkok jamban

    BalasPadam
  16. siapa yang sokong perkasa memang bangang....katak brahim ali tiada pendirian macam sesumpah..

    BalasPadam
  17. jahil murakab....suruh ngaji tak nak..karaoke nak...binasa negara macam ni...pi la ke masjid dengar ceramah ka kuliah ,tazkirah ka...baru nanti tahu halal haram

    BalasPadam
  18. 20K...? 20 kerat kut...

    BalasPadam
  19. sian brahim ali... 2 juta penyokong

    BalasPadam
  20. kesian dia....kesian dia hendak bawa kerusi lari dah tak ada masa lagi harap umno beri dia kerusi yang cukup selamat sebab dia panglima perkasam....

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.