DR ASRI SARAN BELI BUKU ROSMAH MANSOR


Dengan pelaburan RM150, anda berjaya memiiki Rosmah Mansor setebal 164 muka surat itu. Buku Tun Mahathir pun tak sampai RM100. Biografi Syed Mokhtar pun berharga sekitar RM19.90. Harga RM150 sudah lebih kurang harga buku Steve Jobs?  Mungkin biografi Rosmah Mansor setanding atau lebih hebat daripada ketiga-ketiga tokoh ini?

Mungkin….

biografi Rosmah Mansor ini dipenuhi dengan gambar berwarna-warni semata ibarat kami membelek “katalog cincin, rantai dan gelang sudahlah”....huhuhuhuhu....

.... takpelah Dr.... kite potostat jelah dari sape-sape yang dah beli tue.... baru RM8.50....

Ulasan

  1. buku ini bakal menjadii `best seller`. rosmah akan mengupas teori menabung yang julung2 kali. orang cina yang kental dengan menabung pun tak terfikir teori tabungan ini. JM Keynes ahli ekonomi tersohor pun mati katak bila membaca kupasan rosmah bini najib PM melesia tu...namun jangan salahkan saya jika anda termuntah dan sebulan tak jamah nasi..kerana tergamam dengan kebernasan kupasan wanita ini...

    BalasPadam
  2. buku ini bakal menjadii `best seller`. rosmah akan mengupas teori menabung yang julung2 kali. orang cina yang kental dengan menabung pun tak terfikir teori tabungan ini. JM Keynes ahli ekonomi tersohor pun mati katak bila membaca kupasan rosmah bini najib PM melesia tu...namun jangan salahkan saya jika anda termuntah dan sebulan tak jamah nasi..kerana tergamam dengan kebernasan kupasan wanita ini...

    BalasPadam
  3. Saya pasti beli buku ini walau pun mahal. Buku ini akan mengajar kita bagaimana mempelajari cara2 menabung. Ini tebukti apabilads rosmah telah berjaya membeli sebentuk cincin berlia dengan cara m3nabung ni. Saya mempraktik apa yg diajar oleh ds rosmah dlm buku ini. Saya akan menabung sehingga saya dapat membeli cincin sebesar penumbuk.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular