BRAHIM KATA NIK AZIZ GILA JADI MB... AKU KATE BRAHIM GILA BABI

 

Nak bertanding lagi bukti Nik Aziz mahu jadi MB

(UTUSEX) KOTA BHARU 21 Dis. - Hasrat Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat untuk bertanding lagi pada pilihan raya umum akan datang membuktikan bagaimana beliau sangat 'sayangkan' jawatan Menteri Besar Kelantan meskipun tubuh badannya telah dimamah usia.

Ahli Parlimen Pasir Mas, Datuk Ibrahim Ali berkata, layanan istimewa yang diterima sebagai Menteri Besar menyebabkan Nik Abdul Aziz semakin ghairah tambahan pula tiada mana-mana pemimpin Pas yang berani mendesak beliau meletak jawatan.

Menurut beliau, alasan Mursyidul Am Pas itu untuk terus bertanding juga sangat kelakar dan seolah-olah tiada pemimpin lain yang mampu menggantikan tempat beliau untuk berjuang dalam Pas.

"Saya bukan tidak menghormati beliau tetapi saya perlu bercakap perkara ini kerana tiada pemimpin Pas yang berani menegurnya malah dia sendiri sudah terlalu tua untuk terus memerintah.

"Perkara ini menunjukkan dia sangat seronok menjawat Menteri Besar kerana layanan, gaji dan kemudahan-kemudahan lain yang sangat istimewa," katanya ketika ditemui semasa melakukan lawatan di kawasan-kawasan yang berpotensi dilanda banjir di sekitar Pasir Mas di sini hari ini.

Ibrahim yang juga Presiden Pertubuhan Pribumi Perkasa Malaysia (Perkasa) mengulas mengenai hasrat Nik Abdul Aziz yang mahu terus bertanding dengan alasan perjuangannya menentang UMNO adalah wajib.

Utusan Malaysia hari ini melaporkan kenyataan Nik Abdul Aziz itu yang turut memberi alasan bahawa kesihatan tubuh badan tidak penting sebaliknya untuk menjadi pemimpin perkara utama adalah fikiran yang betul.

Ibrahim berkata, ia adalah kenyataan paling kelakar pernah dikeluarkan seorang pemimpin politik yang menandakan dia sudah tidak ada alasan lain untuk terus memegang jawatan penting.

... sah Brahim Katak gila nak bertanding atas tiket UMNO!!!...

Ulasan

  1. Daripada IBRAHIM ALI, TOK PA, AWANG ADEK lebih baik NIK AZIZ.Yang lain tu GILA KUASA,GILA HARTA,GILA DUNIA, GILA GLAMOUR.........GILA BABI........

    BalasPadam
  2. Gila jadi menteri besar dengan tugas rasmi yang direstu oleh rakyat kelantan sendiri orang akan katakan itu satu kerja yang diredho Allah tapi yang peliknya orang yang mengaku dirinya anak kelantan jati yang selalunya orang-orang kelantan ni payah nak mengutuk gu mereka telah kata Tok guru DNA gila kuasa, apakah tok braim tak gila ka yang dok mengata benda yang mustahil berlaku dalam negara yang aman ini, gila betul la to baraim ni ,ingatlah tok beraim kalau 40 orang dok kata kita gila nanti satu hari tok baraim jadi sasau pula.

    BalasPadam
  3. Brahim , yang mu dok loghat Tok Guru nak bertanding lagi pasal pa , dah orang suka kok dia , biarlah.Kalau mu tu sunguh tadak sapa nak ke mu.Benggong.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular