LAMA TAK DENGAR KATAK NIE MERAPU

Pakatan pembangkang tidak mempunyai dasar perkongsian kuasa yang jelas serta tidak mampu untuk menjamin keselamatan rakyat dan keamanan negara, kata brahim Ali.

Beliau berkata pakatan itu juga merupakan bentuk gabungan tidak berdaftar dan tidak mungkin dapat wujudkan polisi untuk mentadbir negara dengan stabil.

"Pakatan pembangkang tidak sama dengan Barisan Nasional (BN) iaitu sebuah gabungan parti politik yang sudah berpengalaman serta mempunyai konsep perkongsian kuasa yang jelas.

"Manakala dasar parti-parti dalam pakatan pembangkang seperti DAP dan Pas seperti langit dan bumi.

"Sebagai contoh, DAP memperkenalkan konsep 'Malaysian Malaysia' dan Pas pula 'Negara Islam', kata beliau.

"Maka tidak mungkin mereka dapat wujudkan satu polisi walaupun mereka sudah kemukakan Buku Jingga dan Bajet alternatif," katanya kepada pemberita selepas merasmikan mesyuarat agung kedua pertubuhan itu di sini hari ini.

.... umno punye dasar bile nak sebut Islam?

Ulasan

  1. tok ali ko cakap je ngan bn pembangkang diharamkan tak boleh ada,parti bn je,....jual obat boleh tp agak agaklah,aku tengok ko neh lama lama tambah bodoh je,..

    BalasPadam
  2. muka xmalu...naik ats tiket pembangkang...bantai umno/bn rapat2...bila menang jadi yb...lompat sokong balik umno/bn...ssp yg menyokong org sebegini ibarat anjing yg bilamana tersepit akan menggigit ssp shj dihdpannya..xkira lwn ataupun kwn...

    fikirkan msk2 wahai sekelian ahli perkasa jga umno/bn...hari ni...dia bersama anda esok lusa blh menikam anda.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular