15 Sep 2012

TOK GURU SOUND NAJIB
abu nu'man15 Sep 2012 3 Komentar

Ore kelate ada maruah... buke bodo supo puok-puok UMNO

In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

3 ulasan:

  1. Ameno BODOH se BODOH2 nya!!!!!!BANGANG se BANGANG2 nya!!!!

    BalasPadam
  2. .

    (( Take Note )) Anda Tentukan - Rakyat Terengganu Atau Rakyat Selangor Rakyat Terbodoh?..


    Saya mohon sangat2 agar semua anak2 muda mengundi PR pada PRU ke-13. Mesti undi PAS, PKR dan DAP. Kita mesti ambil serius soal ekonomi dan perpaduan kaum. BN telah meninggalkan banyak hutang di setiap negeri. Ini akan membebankan kita.. Percayalah. Lihat sendiri selangor, bila PR memerintah kurang 5 tahun, hutang selesai. Bandingkan dengan Terengganu yang diperintah BN sejak 50 tahun dulu... Kat mana hebatnya Pemimpin UMNO yang menafikan kewibawaan Pemimpin Pakatan Rakyat? Mereka pun tahu tapi tetap mahu menafikannya.. sememangnya betul..

    Terang2 tak wujud perpaduan dalam BN. MCA dan MIC terang2 menolak BN.

    Pastikan anda memberitahu rakan2, emak ayah dan saudara yang kurang tahu soal ekonomi dan perpaduan kaum.... Walaupun terpaksa berada dlm kem BN dan UMNO, pastikan undi anda tetap kpd PR.... Yakin dan percayalah, anda tak rugi apa2 jika bg peluang kpd PR malah untung..

    BalasPadam
  3. Anonymous 10:37am,mung lah bangang pencacai umno...kalo najib suh mung makan tahik.....mung pun makan......kalau suruh jilat telor...mung pun jilat......dasar penyokong parti anjing kurap.....makan duit rakyat terang2,jual tanah rezab melayu.....celaka haramjadah punya kerajaan....sokong bn masuk neraka jahannam,ini fatwa dari aku seorang rakyat marhain.....cuba mung bagi 5 senarai nama pemimpin,ahli parlimen ataupun adun dari barisan nasional,yang betul2 hidup berpandukan sunnah dah alquran.....yang ada ketokohan membela nasib rakyat.....habaq mai,jawapan dari aku......sekor pun takda.....yang ada semua kumpul kekayaan diri sendiri jer,tuhan dah tunjuk....tapi korang masih lagi buta,pr takeover selangor,semua tembelang khir toyo pecah......dulu masa jadi mb,cakap mcm bagai,last2 lebih jahat dari babun.....tunggulah,insyaAllah kalau PR amik alih lepas PRU13,semua perangai iblis pemimpin kesayangan ko hari ni...akan terdedah semua..tapi masa tu dah terlambat korang pencacai bn nak sedar.

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.