5 Sep 2012

REUNION persatuan katak
chedet5 Sep 2012 0 Komentar


Selepas REUNION Kesatuan Katak terus ada anak buah depa PERKOSA Masjid..!!!

Muka-muka basi dalam politik UMNO…Apa perancangan mereka..

Muka-muka basi dalam UMNO ni aku jumpa dalam blog bro Minaq Jinggo, kalau di kategorikan pada makanan, kalau dah basi dah tak boleh dimakan lagi dah,,, kalau sejuk boleh dipanaskan , masih boleh dijamah,,, tetapi kalau dah basi, bau dah mula melantung,,, bagi kat ayam pun tak mau dia nak patuk,,, mungkin hanya sesuai jadi makanan babi aja…
 
Tetapi ini manusia,,, apa lagi yang sesuai untuk mereka ni,,,  jadi target atau ditukar dengan warga Rohingga lagi baik rasanya…
 
Idup lagi dia ni…ermmm mursyidul am tu…
Muka basi dari paria pun ada….
sanusi junid,, musuh lama anwar…
aziz shamsudin musuh anwar, hasan ali tak payah cerita..
Bapa munafiq pun ada,,,
Muka basi PKR pun ada…
Kesimpulannya, muka-muka basi yang dalam gambar-gambar ni semuanya bermasaalah dengan Anwar,, agaknya inilah sebabnya mereka berkumpul yang kononya untuk perjumpaan hari raya….

Tau-tau 2-3 hari yang lalu PERKASA di kedah dah mula kurang ajaq,,, mereka dahg mula serang masuk ke masjid,, apakah ini semua perancangan mereka semua…

P/S: Tak happening. Nasa tak ada. hahaha!
Kongsi Artikel ini:-
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

0 Komentar

Catat Ulasan

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.