21 Sep 2012

KORANG PILIH...PEMUDA PAS DI KEDUTAAN & UMNO DI MASJID KG BARU
abu nu'man21 Sep 2012 5 Komentar

In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

5 ulasan:

  1. Dua2 takyah pegi... klu nik aziz kome pn kate smbut maulud nabi tu ikut prangai kapir, bek kome g demo dpan umah die dlu....

    BalasPadam
  2. Pergilah demo kat umah najib sekali..

    BalasPadam
  3. bodo mu ni...puiiii..

    BalasPadam
  4. ape tujuan demo tu..klu betul ade tujuan ke kedutaan lah patut pergi..pergi masjid tu untuk solat atau dngr ceramah..yg lebih tepat p melakukan ibadah..org nak demo dia nak demo..mcm takut uncle soi lek komplen je brahim ali ngan hassan beras jati ni..kahkahkahkahk

    BalasPadam
  5. puak umno nok bela nabi.puih la

    umno mano gak bela nabi, ajaran nabi puak dia lawan

    tak caya cuba tanya Khairy hukum hudud jangan tanya karpal

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.