6 Jun 2012

TARIAN SEPARA BOGEL BERTAM NITE...SAPA NAK JAWAB?
abu nu'man6 Jun 2012 5 Komentar



Kecoh dalam blog-blog UMporNO berkenaan dengan ‘Tarian Tradisional’ di Bertam Nite yang telah dianjurkan oleh Jentera PKR DUN Bertam pada 3 June 2012 yang turut dihadiri oleh pimpinan PR termasuk PAS.

Cukupkah dengan surat memohon maaf yang telah ditandatangani oleh Pengurus Besar syarikat Public Pavillion Holdings Sdn. Bhd. Iaitu Tuan Kenny Zhu yang menaja ‘Tarian Tradisional’ di Bertam Nite pada 3 June lalu?

Surat yang difakskan kepada Pejabat Penerangan PKR Negeri dan ditujukan kepada Tuan Haji Johari Kassim pada 6 June 2012.

Walaupun pihak penaja mengakui kesilapan dalam menentukan pakaian para penari dalam salah satu persembahan mereka dengan alasan ianya adalah disebabkan oleh kesilapan komunikasi (communication errors)... tetapi  kesilapan yang sukar dimaafkan tersebut telah berlaku dan kini menjadi senjata kepada UMNO untuk menhentam semula PR berhbung isu RM2.04 juta bagi membawa artis separa bogel K-Pop Dal Shabet semasa Himpunan Jutaan Belia di Putrajaya baru-baru ini.

 .... dan kali ini Hasan Ali dan Harussani pasti akan bersuara......huhuhuhuhuhuuhu
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

5 ulasan:

  1. tarian tradisional tuh hehehe...

    BalasPadam
  2. Kepala surat takde ke?? Company jual DVD lucah kot ni... patut la gemar dengan K-Pork nampak spender...

    BalasPadam
  3. ini je penjelasan dari hamPAS kah..kah..kena batang idong sndiri terus terdiam,kalo UMNO jaja bagai nak rak,itu la kuat sangat jilat jubor anuwar dengan nike ajis...wakakakakakakaka...

    BalasPadam
  4. astagfirullah...mmg patut umno hancur lah ni...org2 yg menyokong pun xde akhlak...jenis cakap xde adab...

    BalasPadam
  5. Betul dia salah kerana kurang adabanya bercakap.
    Tapi apa kurangnya PAS. Sama je. Kata dulang paku serpih. Orang yang obses, baik UMNO, mahupun PAS, sama sahaja. Dua-dua nak menunjukkan dia lebih superior, lebih zuhud dan berakhlaq. Tapi habuk pun tak ada. Aduhai.

    Masalah komunikasi pun tak dapat diselesaikan PAS, inikan pulak nak memahamkan DAP tentang undang-undang Islam. Aduhai.

    PAS, buktikan kemampuan memerintah negara. Berdoa, memang dituntut Tapi mana usahanya? Dari dulu, tempat sampah di Kelantan semacam itu jugak. Bangunannya pun macam itu jugak. Balasahnya pun macam itu jugak. Sampai sudah masih gagal nak tarik rakyat Kelantan sendiri balik ke negeri sendiri, berbakti dan menabur budi. Sebab, ekonomi tak mantap. Banyak bercerita dari bekerja. Aduhai.

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.