6 Jun 2012

LEBUHRAYA RAKYAT : NGOK UMNO MENYALAK DAH..
abu nu'man6 Jun 2012 7 Komentar

 Tengok saja aksi-aksi bodoh NGOk UMporno melalui Gerakan Tukar Kerajaan PAS Kelantan Demi Rakyat (Tukar) yang menyumbang peralatan pembinaan yang usang termasuk sebuah kereta sorong usang di hadapan pejabat Menteri Besar semalam berhubung dengan ketidak puasan hati atas cadangan kerajaan negeri Kelantan untuk membina lebuhraya rakyat yang bakal menghubungkan Kota Bharu - Kuala Krai... puak-puak nie tak puas hati sebab pembinaan lebuhraya tersebut adalah menggunakan dana wakaf daripada rakyat... aku pun heran ngak puak anjing ... takde sape pun pakse dia bagi wakaf...dan kerajaan PAS sesen pun tak hingin duit puak-puak nie....  alih-alih nak menyalak depan pejabat menteri besar....


Walau bagaimana pun setiausaha Akhbar YAB Menteri Besar mewakili pihak kerajaan menerima memorandum, kereta sorong, cangkul dll daripada NGO TUKAR di hadapan Kota Darulnaim pagi ini untuk sumbangan pembinaan lebuhraya. Terima kasih kepada NGO TUKAR yang menyokong penuh pembinaan lebuhraya ini dan turut menyumbang sekadar termampu.

 Aku pun tak tau la dengan NGOk UMporNO... tak kire tempat nak menyalak... biasa kalau nampak hantu je menyalak... tapi ini tak... menyalak je siang malam.... entah apa yang disalakkan pun tak tau lah... bagi tulang puak-puak nie senyap le dia....auuuwwwww
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

7 ulasan:

  1. Memang Tuhan buat anjing untuk menyalak... buat UMNO pun untuk menyalak...

    BalasPadam
  2. maknanya setaraf lah ye....hehe

    BalasPadam
  3. Ini kumpulan spesies Anjing Jadian yang tak boleh bertukar rupa cuma hanya boleh menyalak. Kalau buka seluar pasti kurap bertompok.

    BalasPadam
  4. ...kurap bertompok...teregelak besar aku, bkn setakat itu saja bersunat pun belum lagi krn org2 yg dah baligh tak akan berkelakuan macam ni.

    BalasPadam
  5. nak mengipas punye pasal, sanggup jd tolol camtu sekali. nak tunjuk kat UMNO yg dorg wat keje pun ye jgk... TP BUAT KEJE SEBIJIK MACAM BAHALOL.

    BalasPadam
  6. Bab akhlaq mereka itu, saya tak lihat. Jika mereka salah, moga mereka kembali sedar kesalahan akhlaq mereka.

    Isu di sini, tanggungjawab kerajaan menyediakan kemudahan kepada rakyat. Langkah pertama adalah dengan meminta bantuan rakyat sendiri, sedangkan itu tanggungjawab pemimpin. Kalaupun rakyat nak beri, kerajaan tak patut minta secara terbuka. Secara logiknya, ia tidak realistik. Secara rohaninya, ia menggunapakai agama untuk menutup kelemahan diri.

    Sekarang kita kena bekerja, bukan berpolitik, 24/7 sejak lepas menang PRU2008. Bekerja, dan bukan bercakap kosong, berpolitik. Bekerja yang perlu menunjukkan hasil, tak kisah banyak atau sikit.

    Akhirnya, PAS masih tidak maju walau selepas berpuluh tahun bertubuh di Malaysia.

    BalasPadam
  7. PENYOKONG UMNO BODOH, SUKA PEMIMPIN SONGLAP JUTA2 DUIT CUKAI RAKYAT GUNA MCM DUIT SENDIRI

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.