KALI NIE HISHAMUDIN BETUL.... PEMBANGKANG AKAN CETUS HURU HARA LEPAS PRU 13

KLUANG 4 Jun - Menteri Dalam Negeri, Datuk Seri Hishammuddin Tun Hussein tidak menolak kemungkinan pembangkang akan mencetuskan huru-hara jika mereka tewas dalam pilihan raya umum ke-13.

"Apabila mereka sanggup memperalat dan memperkuda pelajar, tidak mustahil sekiranya pilihan raya umum tidak memihak mereka, mereka sanggup menghuru- harakan jalanan di atas nama hak, di atas nama kebebasan atau di atas nama hak asasi. Saya tidak tolak kemungkinan perkara ini berlaku," katanya hari ini.

Hishammuddin yang juga Anggota Parlimen Semberong berkata demikian kepada pemberita selepas melakukan tinjauan mesra di Taman Sri Lambak di sini. - BERNAMA.

... Sapa pembangkang? UMNOlah pembangkang selepas PRU 13 nanti....hahahahahaha

Ulasan

  1. Nujum Pak Belalang betullah Muhyiddin ni..kalau UBN kalah dan jadi pembangkang memang mereka akan buat huru harakah?? komponen PR terutamam PAS memang dah biasa kalah dan dah tak heran..adoiiii...

    BalasPadam
  2. Hisamuddin ni sedang merancang apa nak buat selepas PRU 13 nanti. Aku rasa kau pergi jual direct selling kat kawan kawan kau dari UmNgok la. Ubat tahan sakit semua ada jual bila masuk direct selling. Sebab apa aku kata gitu. Dia ni suka kelentong.
    Haram Jadah. Phuui!!

    BalasPadam
  3. La ni pun sapa yang buat jahat....dunia tau sapa yang jahat di atas muka bumi ni...umno dan yahudi...tapi yahudi tak tonggek punkok.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular