ALFATIHAH BUAT ANGGOTA TRAFIK YANG DILIBAS MAT REMPIT UMNO



Al - Fatihah kepada Koperal Mustaghni Tabri anggota Polis Trafik yang koma akibat dilibas mat rempit pada 3/6/2012 yang lalu telah meninggal dunia pada jam 11.50 pagi tadi. Jenazah dijangka akan dibawa ke kediaman Allahyarham di Beret Polis Taman Sri Andalas Klang.

KUALA LUMPUR - Anggota polis trafik, Koperal Mustaghni Tabri yang cedera parah di kepala selepas dirempuh sebuah motosikal dinaiki dua lelaki di Jalan Bunga Raya, Taman Gembira, di sini, meninggal dunia, Jumaat.

Ketua Polis Selangor, Datuk Tun Hisan Tun Hamzah, yang mengesahkan perkara itu dalam satu sidang akhbar, berkata Mustaghni, 48, meninggal dunia pukul 11.45 pagi di Hospital Tengku Ampuan Rahimah.

Dalam kejadian kira-kira 3.30 pagi Ahad lepas, Mustaghni yang sedang bertugas dalam operasi mencegah lumba haram, dirempuh serta dilibas dengan topi keledar oleh pembonceng motosikal terbabit menyebabkan beliau cedera di bahagian belakang kepala akibat hentakan kuat.- BERNAMA

.... Ini le mat rempit harapan BN yang dibayar duit minyak motor untuk mengundi mereka dalam PRU13...

Ulasan

  1. Amboi statement. Fitnah saje PAS ni. Apa bukti mat rempit umno? Dan dan polis tu jadi PAS la ye? Percakapan tak seiring perbuatan. Astargfirullah. Sebab tu Melayu mundur. Fitnah mengata mengumpat dah jadi makanan ruji. Ingat, matlamat tak halalkan cara

    BalasPadam
  2. YA ALLAH AMPUNKAN SEGALA DOSA2NYA & RAHMATI ROHNYA KEPADA KELUARGA ALLAHYARHAM HADAPILAH SEGALANYA DGN TABAH SESUNGGUHNYA SETIAP YG HIDUP PASTI MATI, KITA SAMA SAMA DOAKAN MOGA SEGALA YANG BUAT ALLAHYARHAM KOPERAL MUSTAGHNI AMIN

    BalasPadam
  3. Apa cerita Mat rempit tu pulak..kena tangkap ke tidak..Allauakbar, semuga dicucuri rambat keatas arwah..Semuga jadi iktibar kpd kita semua iaitu pilihlah pemimpin yg takutkan Allah dan bukan yg berani menentangnya..

    BalasPadam
  4. Saya harap Polis-polis yang bertugas pergilah tangkap dan hantam semua mat-mat rempit yang menyusahkan rakyat. Jangan asyik dok pukul peserta bersih jer...

    BalasPadam
  5. Pengajaran...polis tangkap lah penjenayah jangan tangkap yg duk berhimpun. ..membantah negara nak tergadai...

    BalasPadam
  6. Takziah kepada keluarga Kpl Mustaghni dan alfatihah.Apa yang diambil iktibar bagi para sahabat arwah adakah mereka sentiasa mengigati Allah apabila menjalankan tugas?Tugas tugas juga Allah pasti no. 1.
    Tidak ada maknaya jika Sembahyang ditinggalkan.Tanpa sembahyang semua amalan tuan tuan tak berguna.Kenapa saya mengigati ini semua kerana saya juga dulu Trafik Dan menjadi Incarge Kpl kebawah.Puas mengigatinya tapi tuan tuan hanya pentingkan kerja tanpa menyembah Allah.Ingat!kita tak tahu bila nyawa kita diambil oleh itu bersedia lah bila bila masa.Bersedia lah Rakan rakan.Bertaubatlah diatas kerja kerja haram yang dilarang Allah.90% Polis yang masih hidup dengan larangan Allah.Kembalilah kepada Allah.

    BalasPadam
  7. http://www.maklumat.my/bukan-mat-rempit-punca-kematian-mustaghni

    BalasPadam
  8. Asyik polis ja yg tibai mat2 rempit....
    Biarlah kali ni mat2 rempit pulak yang tibai polis...
    Baru adil kan...

    ha 3x

    BalasPadam
  9. mana de polis pukul mat rempit.. cakp macm org xskolah..

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular