8 Mei 2012

TAK PASAL-PASAL ORG PAS KENA BODOH DARI ORG BODOH
abu nu'man8 Mei 2012 9 Komentar

 Kekadang aku sedih jugak tengok puak-puak pengangkat najis UMNO nie buat statement yang bodoh bila nak jatuhkan PAS... ini salah satu artikel dari blogger UMNO Wangsa Maju...

Kenapalah pemikiran orang PAS ni terlalu singkat sangat pemikiran mereka, budak kecil pun lagi cerdik berfikir dari dia orang ni. Tempat suci dicemari dengan karenah manusia yang mencampur adukkan politik dan agama.

Apa yang sampai begitu penting sangat sehinggakan najis-najis ni dijemput masuk sampai dalam rumah ibadah..??

Kerana terlalu taksub dan kononnya merasakan parti PAS mengatasi agama Islam, PAS lebih tinggi kuasanya dari hukum Allah Taa'la. Sepatutnya Orang PAS ni harus dan wajib bertenang dan bawa mengucap...!!!

Cuba Ulama-ulama PAS jelaskan, apakah hukumnya membawa najis-najis yang tidak bersunat dan dalam hadas besar ni naik ke rumah ibadah orang islam..??? Apasal bebal sangat kepimpinan PAS ni..???

Jika nak berparti sangat pun, janganlah sampai nak menjual kesucian Agama Islam.....bertaubatlah wahai orang-orang PAS..!!!

Jangan sampai BALA ALLAH menimpa orang lain yang tidak bersalah pula kebelakangan hari nanti..!!! 

 April 7 : President Obama , with Turkish Prime Minister Recep Tayyip Erdogan, tours the Blue Mosque in Istanbul, Turkey, April 7, 2009. Visiting the 400-year old mosque was part Obama's mission to highlight a renewal of ties between the U.S. and the Muslim world.
 Bush visits mosque, warns against violence
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

9 ulasan:

  1. Tinggi songkok si UMNO bukan bermakna mereka semakin bijaksana. Sebaliknya tinggi songkok si UMNO bermakna tinggi lagi kebodoh dan kedangkalan fikiran seorang rasis Melayu yang menyangka dirinya berjuang untuk bangsa sedangkan dia hanya berjuang untuk menjadi hamba pencacai kepada demi kesenangan dan kemewahan sekumpulan bangsawan feudal Melayu berbangsa UMNO yang tamak dan haloba.

    BalasPadam
  2. Lagi tinggi songkok bermakna lagi banyak simpan tahi kat dalam songkok tu!

    BalasPadam
  3. Bg mrk mmpertikai kn hukum hudud tu lebih mulia dr org org bkn Islam yg hadir utk mndengar kuliah agama.

    BalasPadam
  4. Memang Orang2 UMNO bodoh,jahil dan otak lembu.
    Kalau pandai tak per, Ini pandai pandai. Kamu Ustaz apa? Kelulusan Universiti Islam mana? Tak dak modal, jangan nak timbulkan modal. Baghal punya orang.

    BalasPadam
  5. tu lah.. aku pn xpaham la kenapa BODO-BODO umno ni duk buat statement BODO-BODO dlm blog.

    aku try mengikut jgk blog-blog umno.. ye la.. mana tau kot2 dorg betui. Ada bukti yg sahih yg mungkin aku boleh pecaya..

    Tp malangnya, sbb BODO sgt.. aku bagi rating tahap bodo je la.. contoh.. BODO hari ni 10/10.. agak2 kurang bodoh sikit, dpt la 8/10.. average BODO 10/10.. KAH KAH KAH

    BalasPadam
  6. makin lama layan umno, makin bodo kita nie

    BalasPadam
  7. beringat la wahai orang melayu islam...melayu sesama melayu berperang, orang cina, india bertepuk tangan..esok2 melayu kena tindas...
    pas ke umno ke semua sama...

    BalasPadam
  8. tak baik cakap orang bodoh......bodoh....

    BalasPadam
  9. ...tak baik cakap org bodoh...
    "cerdiknya org umno ni macam lembu"

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.