16 Mei 2012

SUSAH JUGAK KALU ADA PEGUAM BODO TAHAP NIE...
abu nu'man16 Mei 2012 3 Komentar


In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

3 ulasan:

  1. aku tak faham dengan orang pas. tok guru tu ulama' dah baik aku hormat dengan dia. tapi aku tak faham dengan pengikut dia ni. macam bodoh. sibuk perjuangkan agama islam, tapi maki hamun sana, sini, kata islam, mana islam yang kau perjuangkan??! kalau betul memperjuangkan islam, perkataan kesat tu harus ada ke ? ni yang pelik dengan orang zaman sekarang, sibuk kata kerajaan itu, ini, tak berlandaskan agama islam. tapi korang pun sama jugak. cermin diri dulu lah. tunjuk lah contoh yang baik kalau nak nak orang undi korang. kerajaan tu lainlah, dia tak perjuangkan islam sangat, parti dia pun bukannya atas nama islam. kalau PAS tu dah terang2 Parti Agama ISLAM Malaysia. so buat lah cara sebagai seorang muslim. tolong lah jangan mencemarkan nama baik islam dengan perangai tak semegah korang ni.

    maaf kalau ada yang terasa. anggaplah ini sabagai satu teguran, tak payah nak "hot-hot" sangat.

    BalasPadam
  2. betul tu. sibuk kata orang bodoh. kau tu yg sedar diri.

    BalasPadam
  3. PAS BANGANG

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.