19 Mei 2012

(PANAS) NAJIB MINTA PICC BATAL KULIAH UAI
abu nu'man19 Mei 2012 11 Komentar

Akibat takutkan akan aura UIA yang bakal menarik belia-belia di Putrajaya sempena dengan Himpunan Sejuta Belia yang bermula 23 mei ini, Setiausaha Politik Najib, Dato Jailani Ngah telah meminta menghubungi JAKIM agar membatalkan tauliah UAI di PICC pada 26 mei ini.... Arahan itu telah dikeluarkan melalui surat yang telah di faks kepada Pengarah JAKIM semalam untuk menarik serta-merta tauliah tersebut...

So peminat-peminat Ustaz Azhar Idrus (UAI) yang ternanti-nanti akan kehadiran UAI pada hujung 26 Mei di PICC terpaksa berputih mata le jawabnya... so nak tau cerita sebenar tunggu UAI di Shah Alam 27 Mei nie....

In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

11 ulasan:

  1. Kuliah Maghrib! bukan ceramah politik ok!... Hadoii!..Apa lah nak di takutkan? Ustaz Azhar Idrus bukan makan orang pun...!

    BalasPadam
  2. Hanya nak sampaikan Ilmu Ugama...! Orang Islam takut dengan agama nya sendiri!...Ini lah akibat dah banyak buat maksiat..bahana nya kena tanggung lah sendiri...Mereka faham tak antara KULIAH dengan CERAMAH POLITIK? Ada beza!...KULIAH MAGHRIB! Saling Mengingati dunia dan akhirat. Takut tak kena tempat!.

    BalasPadam
  3. inilh dia kerajaan tghut yg takutkn akhirat tetapi lebih cinta kpd dunia semata-mata..

    BalasPadam
  4. BAIK TUKAR DARI LAYAN KULIAH BAIK LAYAN SENAMAN PUNGGUNG TENTU LULUS

    BalasPadam
  5. Alhamdulillah ganti dengan Masjid As-Salam Puchong
    https://www.facebook.com/photo.php?fbid=383047211731730&set=a.341911325845319.69551.100000793636348&type=1

    BalasPadam
  6. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  7. perbetulkan semula maklumat kalau silap. maklumat yg saya dapat bukan BATAL tetapi diTANGGUHKAN..

    Dukacita dimaklumkan bahawa pihak penganjur terpaksa menangguhkan sementara Majlis Kuliyyah Agama oleh Ustaz Azhar Idrus yang dirancang pada 26 Mei 2012 ke satu tarikh baru yang akan dimaklumkan kelak.

    Penangguhan ini ialah atas pertimbangan pada masa yang sama akan berlangsung Perhimpunan Jutaan Belia di Putrajaya yang dibimbangi akan menimbulkan masalah kesesakan lalulintas yang teruk yang akan menyusahkan orang ramai jua.

    Pihak penganjur memohon jutaan kemaafan kepada semua pihak atas sebarang kesulitan yang timbul akibat penangguhan ini. Tarikh baru bagi program ini akan dimaklumkan kelak.

    p/s admin Kuala Lumpur sedang berusaha mencari lokasi gantian.

    Sebarang info akan di maklumkan kemudian. Kami warga Studio Mukmin berharap Saudara semua bersabar dan bersangka baik serta jangan membuat sebarang spekula. via pa ustak

    BalasPadam
  8. perbetulkan semula maklumat kalau silap. maklumat yg saya dapat bukan BATAL tetapi diTANGGUHKAN..???

    yg ni mmg kelakar.. pentingkan dunia dari akhirat...
    buat je sekali apa salahnya... siang buat pengisian duniawi, apa salahnya mlm di isi pengisian rohani...
    tak salahkan penganjur tapi mcm tak logik...

    BalasPadam
  9. spatutnya tangguh program najib...

    BalasPadam
  10. konon lembut le bila ckp tangguh... memang batal pun sebenarnya... dasar bangsa apco....

    BalasPadam
  11. umno ni mmglah....diorang ni takot kena boddoh

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.