18 Mei 2012

MACAM POWER SGT UZT. MUDA UMNO NAK MUZAKARAH DGN PRESIDEN & MURSHIDUL AM.
abu nu'man18 Mei 2012 9 Komentar


In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

9 ulasan:

  1. konsep politik suku agama suku yang dianuti Umno rupa-rupanya masih dihadam lagi oleh ulama muda Umno ini.

    Sepatutnya politik dimurnikanagama, baharulah tiada kebejatan politik dalam pemerintahan negara

    BalasPadam
  2. Selagi depa ni duk dlm umno memang tak leh lari Dr acuan as al...

    BalasPadam
  3. Mengapa masih tak reti-reti makna politik. Nabi tidak berpolitik dgn Quraish Mekah yang menawarkan kedudukan, kekayaan dan wanita?

    BalasPadam
  4. "al-Buduwi says:
    May 18, 2012 10:11 PM Reply

    Mengapa masih tak reti-reti makna politik. Nabi tidak berpolitik dgn Quraish Mekah yang menawarkan kedudukan, kekayaan dan wanita?"

    Kenapa nabi saw tak terima tawaran tu al-buduwi? Nabi tak terima sebab itulah politik nabi, kalau nabi terima, selepas tu nabi saw tak boleh dah berdakwah dan kamu tak jadi Islam.

    Macam juga dengan amno, kalau terima tawaran bergabung dengan amno, PAS tak boleh dakwah (politik) lagi. AMno dengan puak2 quraisy tu sama taraf je.

    Ostad amno bukan setakat TGNA & TGHH je yang tak betul Imam Syafii pun tak betul pada dia.

    BalasPadam
  5. dia tahu Agama umno setakat mana ,tupasal cakap cakap tu....kerana tidak menguntungkan umno

    BalasPadam
  6. Jgn pandang rendah bro...tunggu apa TGNA n TGHH jawap..adakah penulis blog ni layak utk berdebat dgn ulaumak tersebut..Cuba berlapang dada dulu...

    BalasPadam
  7. bukan pandang rendah, memang rendah pun. tahap ulamak jahat.sekadar bercakap untuk alas perut. jenis ulama jual agama. tak payah nak muzakarah dgn TGNA & TGHH. setakat ketua ulama kawasan pun tak lepas.

    BalasPadam
  8. ulamak dr umno semua xpower la..bistu power sgt ke ulama dr pas..lebih kurang jek..x bleh pkai..jual agama kerana politik gk..islam sgt ke pas tu?? puikkhh!!

    BalasPadam
  9. Bo laaa dok layan puak munafik, tak selesai sokmo. sampai bila nak jadi ahli nafi benda yang tidak ada.

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.