24 Mei 2012

KORANG BACA APA KOMEN PASAL RESTORAN SEKINCHAN JAMAL PAK TONGKOL
abu nu'man24 Mei 2012 12 Komentar

patut la beriya Jamal Pak Tongkol nak bagi keta Lamborghini dan BMW kalu 1 juta orang datang kedai dia dan berbelanja di situ.... ghupenya jualan harian dia dah merosok akibat pelanggan tak tahan dengan harga yang mahal amat tapi rasa haram tak sedap pun.... korang bace la sendiri komen-komen dari tahun lepas pasal kedai Jamal Pak Tongkol....





Tak caya apa yang aku cakap... korang tengok le kat link bawah nie....

http://www.eats.my/restaurant.php?id=1443&title=Restoran_Sekinchan_Ikan_Bakar

In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

12 ulasan:

  1. rasa nak nangis le pulak

    BalasPadam
  2. nak nangis tengok dia punya harga. boleh koyak poket kita dibuatnya. Baik aku makan kedai pak ali dan kedai gelas besar kat selayang!!!!

    BalasPadam
  3. boikot boikot boikot...menyesal aku makan ptuiiiii

    BalasPadam
  4. jg pegi lagi...

    BalasPadam
  5. kerana dia budak umno ..ingat malaysia ni bapak dia punya....dah tahu hanya belajar stakat SRP...dah bagi peluang nak berlagak...balasan Allah.

    BalasPadam
  6. aku bagi 3 bulan lagi bangkrap la kedai ikan bakar dia..

    BalasPadam
  7. setuju,,,jangan kata kedai tu bangkrap dengan tuan dia sekali akan bangkrap.....jahanam/////

    BalasPadam
  8. memang ikan bakarnya tak sedap ikan dah lama dibakar rasa macam ikan pekasam gang pekasa dan pekida haram jadah jika makan kat kedai tu harga mak oooii melambung nak bayar ansuran kete mewah dia kan,jangan makan sah kete kena tarik.

    BalasPadam
  9. nasib baik belum pegi....

    BalasPadam
  10. MEMANG TAK SEDAP.SEKALI MAKAN MEMANG TOBAT AKU Dah tak pegi.mahal gila....itupun tahun lepas aku pergi ,nak rasa le konon ...time bayar terkejut gila ,harga tak padan dgn apa yg dimakan.......dah tau kaki temberang lagi le aku tak nak pergi....doa biar bangkrup...amin

    BalasPadam
  11. amin.... kita amin ramai-ramai...

    BalasPadam
  12. di puchong bndr pteri pun sama,oleh krn bini mngandung aku pg jugak ksana.suasana ok cstmr xda hnya kami skluarga.ikan yg dibakar hrm jadah xsedap, xcaya pi try.ordr tym x padas dia bg jugak yg pedas bodoh.....paling bangsat udang yg bharga rm13 sekilo kat psr pagi, aku tengok kat bil rm100 sekilo tekejut gila babi.....aku smpah xpi dah kecuali bini skli lg mngidam......

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.