30 Mei 2012

K-POP PATUT TIADA or TAK PATUT ADA : HARUSSANI
abu nu'man30 Mei 2012 9 Komentar

memang lembut SS Harussani ini... cakap pun berlapik je.... "patut tiada"...  hehehehehe... tapi lain pulak sifatnya bila hentam TG Nik Aziz...






In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

9 ulasan:

  1. ambo kato doh mufti ni dok marah punya, apa lagi nak fatwa haram k pop kalau pembangkang wajib haram dia fatwa kah kah hidup umno maksiat

    BalasPadam
  2. hey mufti... sepatut nya mu tu tidak ada
    benda yang remeh temeh mu nampak
    perkara yang besar mu tak nampak
    siapa nak hormat mufti serupa mu ni
    PM kata haramjadah mu senyap
    PM tolak hukum hudud mu senyap
    mufti jenis apa mu ni...
    mana fatwa mu ni hey mufti ....

    BalasPadam
  3. segala komen boleh dikenakan tindakan dibawah akta hasutan.

    BalasPadam
  4. k-pop patut tiada...
    haram ke tansri?
    kalau haram, program 1 juta belia tu haram ke tak tansri?
    benda baik kalau campur benda haram, apa hukumnya tansri?

    halal? sunat? makruh? haram?

    BalasPadam
  5. mengikut fuckwa mufti Harunharamjadah KPop adalah harus bagi menghiburkan anak2 muda supaya mereka tidak lalai.

    BalasPadam
  6. setujuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    BalasPadam
  7. himpunan bersih haram!tapi menipu dalam p raya x haram!!?? mufti...mufti...jgn fatwa sambil dok dalam bilik aircond je...

    BalasPadam
  8. nak jugak tanya tan sri n mufti2 lain ada x nasihat kerajaan pasal halal haram yang dah makin celaru dalam kewangan negara?? songlap duit negara haram ke tak..bukak kilang arak haram ke x?? lulus lesen jui haram ke x ....nape x kata umno keras hati..??

    BalasPadam
  9. tok peti haramsani bakal menjadi tokoh terulung agama beratur di depan pintu neraka nanti...kita tunggu dan lihat..cissss lancang sungguh mulut dia.Dia ni tak beli insuran mulut ka? Din kuboq panjang kedah

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.