CHE DET MAKIN HARI MAKIN NYANYUK... TAK LAMA DAH TUE

Tun Dr Mahathir Mohamad menuduh musuh ketatnya Datuk Seri Anwar Ibrahim bekerjasama dengan Datuk Nik Aziz Nik Mat untuk menjatuhkan melalui demonstrasi ganas seperti “Bersih.”

Perdana menteri paling lama berkhidmat di negara ini berkata, Malaysia bakal musnah jika dakwaan beliau itu benar dan rakyat bakal menyaksikan “kemusnahan kepada kestabilan ekonomi dan keamanan dalam negara tercinta ini.”

Kenyataan Dr Mahathir (gambar) itu dibuat di laman blog semalam selari dengan kenyataan Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak yang mendakwa Bersih 3.0 bukanlah perhimpunan menuntut pilihan raya yang adil, sebaliknya cubaan untuk menjatuhkan kerajaan sedia ada.

Namun, Dr Mahathir, yang telah berulangkali mengingatkan rakyat bahawa kuasa luar telah merancang untuk menukar rejim kerajaan di Malaysia, melangkau lebih jauh apabila membuat dakwaan terdapatnya kesatuan antara Anwar dan Menteri Besar Kelantan itu.

Ulasan

  1. mahatir bknnya nyanyok tapi mengelabah krn pr akan memerintah selepas pru13 nanti, kalau dia masih hidup berkemungkinan besar org tua ini akan mati dlm penjara. segala penyalahan kuasa dia akan didedahkan.

    BalasPadam
  2. Pok Nik lag teruk nyanyok nyer.. Bapak fahaman Syiah..

    BalasPadam
  3. Semua peminpin UMpurno dah nyanyok terlalu lama memerintah. Tak cukup singapura tergadai,nak digadainya 1 malaysia baru mereka puas.

    BalasPadam
  4. satu cara umno boleh menang... apa kata umno laksanakan hudud, tak payah tunggu pas.. apa kata najib?

    BalasPadam
  5. kalau umno laksanakan hudud.. nik aziz pun sokong umno...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular