19 Apr 2012

(PANAS) POLIS JUMPA MOLOTOV KOKTAIL & PARANG DALAM KHEMAH MAHASISWA?
abu nu'man19 Apr 2012 10 Komentar


Tidak mustahil pihak polis mendakwa akan menjumpai Molotov koktail, mercun, parang, pisau bersama-sama t-shirt berlogo BERSIH 3.0 di dalam khemah mahasiswa di Dataran atau kawasan-kawasan lain sebagai mana fitnah yang telah berlaku sebelum ini agar masyarakat  percaya yang mahasiswa kita dan peserta Bersih 3.0 akan melakukan huru-hara dalam negara

Kalau dulu, wujud pihak tidak bertanggung jawab UMNO yang cuba memburuk-burukkan Bersih 2.0 pada 9 Julai lalu dan lebih malang lagi apabila pihak polis yang menyeluarkan kenyataan terus menerus memburukkan perhimpunan rakyat Bersih 2.0 apabila telah menjumpai Molotov koktail, mercun, parang, pisau bersama-sama t-shirt berlogo BERSIH 2.0 kemeja-T di beberapa lokasi dengan memberi gambaran pihak BERSIH mahu melakukan huru-hara dalam negara.

Namun sehingga kini kes busuk tersebut senyap begitu sahaja tanpa ada sebarang dakwaan atau tangkapan… janganlah jadi bangsat UMNO dan BN...




Apa sahaja mereka boleh buat sebab mereka ada kuasa... ayuh rakyat kembalikan kuasa kita semua....

In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

10 ulasan:

  1. Mahasiswa ni nk berperang ka? Ptt lapuak samseng serang dl demi keselamatan

    BalasPadam
  2. NASIB BAIK TAK JUMPA KERETA KEBAL...

    BalasPadam
  3. Sikit tak caya. Gelihati ada la.

    BalasPadam
  4. Apa nk pelik Malaysia kan semua bleh

    BalasPadam
  5. dah jadi macam dalam citer tamil dah....kakakaka

    BalasPadam
  6. bukan molotov koktail. tak betul tu. polis akan jumpa selambak rifel m-16, mortar, bom tangan, kereta kebal, kereta perisai. tapi semuan dlm satu kemah. sah budak2 ni dah jadi militant. eiii ni cerita klu zaman jepun dulu org percaya lah. cuma puak2 haramjadah umno je yg percaya.

    BalasPadam
  7. betul.............. polis kan sentiasa botololllllll

    BalasPadam
  8. cayalah..... MALAYSIA BOLEH..
    POLIS BOLEH... WAKAKAKA
    ALAHAI.. CARI LA MODAL LAIN...
    WAKAKAKA....
    AKU RASA BIARLAH KELULUSAN AKADEMIK MIN. SYARAT
    MASUK JADI POLIS UPGRARDE SIKIT. KALU TAK DOK TAKOK ZAMAN PENJAJAH LAGI.. WAKAKAK...BASI LA WEI...

    BalasPadam
  9. Masa PR perintah nanti, kelulusan nak masuk polis kena pilih kalangan yang graduate baru la pakai akal sikit polis ni. Ini yang ada lulus SRP/PMR sebab tu nampak kelam kabut.

    BalasPadam
  10. Itu baju bersih zaman bila tu.... sekarang punya design lain laa nak tipu pun agak2 laa. kenapa tak letak C4 jer yg polis jumpa dalam khemah tu baru gempak.... hak hak hak

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.