29 Apr 2012

(PANAS) LELAKI BERBAJU KUNING KETIKA PESERTA DIBELASAH POLIS
abu nu'man29 Apr 2012 9 Komentar


Masih ingat puluhan polis trafik membelasah teruk seorang peserta Bersih 3.0...
ketika sedang seronok polis membelasah peserta.. datang seorang unit amal yang ingin menolong tapi dihalang oleh seorang polis trafik..
datang lagi seorang mamat berbaju kuning dari sebelah kanan jalan menghampiri tempat peserta tadi

Siap boleh berdiri bersama-sama polis anjing tersebut...

Mamat berbaju kuning tue steady je duk situ tanpa dihalau pihak polis... unit amal dan orang ramai dihalau dari tempat itu.... apakah itu anjing upahan polis???
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

9 ulasan:

  1. hanya anjing sahaja yang kelihatan dalam gambar itu.

    BalasPadam
  2. Yang baju kuning bukan anjing upahan polis tetapi dia memang Anjing!!!MULAI 28.4.2012 AKU DAN SEKELIAN KELUARGAKU APABILA TERJUMPA POLIS AKU AKAN MENYEBUT DALAM HATI..WOW AKU JUMPA ANJING ROTWELLER....tak kiralah Polis tu buat salah atau tidak tetapi semuanya aku anggap anjing kerana mereka tdk pun mencegah atau menghalang anjing2 liar itu membaham peserta .........

    BalasPadam
  3. Samalah dengan aku jugak. Anak-anak aku semua aku dah ajarkan yang polis tu anjing dan babi. Malah lebih haram dan jijik daripada anjing dan babi itu sendiri. Aku dah ajarkan macam tu sejak BERSIH 2.0 lagi. Anak aku dulu cita-cita nak jadi polis tapi sekarang dah tak nak lagi.

    BalasPadam
  4. Anjing cap UMNO dan PDRM

    BalasPadam
  5. Aku harap ALLAH S.W.T tu menguji anda semua dgn dugaan yg hanya polis saje leh tolong... jgn mnta tolong ye, klu x anda hny munafik di neraka Allah... dn klu ikutkn, korgla anjing dn babi itu... mgkin, time mak ayah korg beromen dlu pn, mcm babi dn anjing... sbb tu prangai korg yg lebih mcm anjing... ni sah tak pegi dn tak taw cita sebena.... haish...

    BalasPadam
  6. aku nk suwoh ank aku jd polis alaf baru..umo ank aku skang baru 2 thn ehehe

    BalasPadam
  7. Ada orang kata kalau kena belasah hanya polis boleh tolong...kalau polis belasah lak macam mana?..sebenarnya hanya ALLAH yang boleh tolong kita..ALLAHUAKBAR..

    BalasPadam
  8. yg tu mmg anjing r..

    BalasPadam
  9. Tiada kata perhargaan untuk mereka yang zalim ini.

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.