28 Apr 2012

(LENSA DPPWM) MUKA SI POLIS BANGSAT
abu nu'man28 Apr 2012 13 Komentar

Orang mesti marah sebab kate polis bangsat... suka hati aku la nak panggil apa...  sebab aku tau apa yang berlaku tadi....hahahahahhahahaha


si polis bangsat nie start provoke para peserta... tak buat camne .... iman nipis dalam diri... hari-hari dihidang daging anjing lembu...
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

13 ulasan:

  1. Amboi, org PAS panggil org lain bangsat. Kelasss. Matlamat tak halalkan cara sedara.

    BalasPadam
  2. habis tu nak panggil yang teramat mulia ka ..khar tuihh!! kalau dah bangsat memang la bangsat hasil didikan umporno

    BalasPadam
  3. memang bangsat pun!! suka2 lanyak orang!! brani 1-1 la

    BalasPadam
    Balasan
    1. Berani 1 - 1? Bukan pr claim 250k..polis brape ribu je..so ni bkn 1 to 1..ni wan tok wan...hahaha

      Padam
  4. memang bangsat punnn

    BalasPadam
  5. Standard lah dah gagal tuding jari ke Polis..

    BalasPadam
  6. polis ada senjata....belantan..pistol...pemedih mata....lori air....dan macam macam lagi... kami tak bawa apa apa....kami jln sorang korang belasah....bila ko sorang kami ada belasah... fikir fikirkan laaa wahai polis polis....esok lusa Allah balas pada keluarga dan keturunan ko org... klu tak patah rengkat...kata org kg aku...bertaubat laaa sebelum pintu taubat di tutup...tapi macamana ko nak cari org yg ko seksa dan belasah utk minta maaf....org berdosa pasti masuk neraka...tapi Allah maha pengampun...bertaubat juga laaa wahai polis polis....

    BalasPadam
  7. Ni salah sekor anjing lagi menyalak kat blog pulak....toksah nk provokelah lagi.....ko memanganjing yang bangsat.....

    BalasPadam
  8. dah memang polis bangsat!! aku tambanh sket ANJING PEMERINTAH!! ambik ko

    BalasPadam
  9. polis memang bangsat!!!!

    BalasPadam
  10. abis nak panggil apa babi

    BalasPadam
  11. Panggil pukimak punya UMNo

    BalasPadam
  12. Memang polis dh hilang kewarasan sebagai seorang insan , ingatlh di mana bumi di pijak....kelak sampai masa nya nanti kamu akan meyesali akan tindakanmu itu...janganlah terlampau jadi orang suruhan yang zalim...dengan hasil gaji yang di bayar,tidak ada maknanya kalau sentiasa di hina orang.

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.