27 Apr 2012

KALU CAMNI PUNYE FRU... AKU PUN NAK TURUN ESOK
abu nu'man27 Apr 2012 9 Komentar

Ke mana-mana spot yang anda turun pada 28 April 2012, akan mempunyai kebarangkalian untuk bertemu dengan minah FRU cun ini...

namun, jika anda gagal memasuki Kuala Lumpur pada tarikh tersebut, maka melepas le korang...

 tapi korang mungkin masih berpeluang untuk jumpa polis bernama Roslinda... huhuhuhuhu


In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

9 ulasan:

  1. Jum turun bersih jum... alang2 dh nk bersihkn pilihanraya, apakata Nik Aziz 'bersihkan' hati ambiga agar mnerima islam dn tidak lg mnyokong kebebasan agama n LGBT... ke hati nik aziz yg dh 'dibersihkan' dgn ajaran hindu haha

    BalasPadam
  2. bodo la hang ni ABP

    BalasPadam
  3. bukang bodoo, mane buleh kate org bodoo cume dok cerdik je tu...

    BalasPadam
  4. Dulu kini dan ......x nak gi ngaji...

    BalasPadam
  5. Kepada ABP:
    InsyaALLAH berkat adab dan keperibadian TGNA akan memberi kesan pada Ambiga utk menerima Islam satu hari tp bukannya TGNA yg bagi hidayah tapi dari ALLAH s.w.t jua anda yg mengata kepada TGNA ni Islam atau Hindu jika Hindu takpe tapi jika anda Islam maka anda sepatutnya berhati2 jika mengata kerana takut (NauzubiLLAHiminzalik) kerana mengeji ulamak nanti anda yang ALLAH s.w.t pesong masuk Hindu minta jauh dan bertaubatlah...Wassalam

    BalasPadam
  6. Tahniah pas,anda telah berjaya dirasuk oleh pemimpin melayu israel untuk hancurkan tanah air sendiri......adakah apabila pemimpin melayu israel ini menjadi PM, Malaysia akan mengamalkan hukun hudud? Mengapa PTPTN perlu dihapuskan sedangkan rakyat di negeri pakatan pembangkang tidak ditaja semuanya?....jaganlah hendakkan kuasa akhirnya rugi diri sendiri........sedarlah anda sedang berjuang dengan pemimpin kehancuran......

    BalasPadam
  7. Teruskan perjuangan anda......dan teruslah jadi alat....kalau ambiga dan anuar jd idola....israel dan ameria jadi banker......apalah,mintak derma..minta je kat yahudi...kate kami pengikut anuar.....kompom dapat rm 500 ribu.....

    BalasPadam
  8. Tak jumpa pun Rosalinda tu...yang jumpa banyak Rotweller ngan Scooby Dooo jer.

    BalasPadam
  9. mana Dia ni tau penyokong bersih nie ikutan israel..
    setahu aku kerajaan yg pakai penasihat israel..
    sebab tu sekarang corak pemerintahan mCm israel..
    suaka guna kekerasan pada yg tak menyokong kerajaan..
    nie sapa yg masih bodo tahap cipan lagi nie..
    dah 53 thn kne tipu pon nak percaya lagi ker?

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.