20 Apr 2012

(GEMPAR) KONDOM DI DEMO MAHASISWA MANSUH PTPTN
abu nu'man20 Apr 2012 10 Komentar

...apa?? pemuda umno ada jumpa kondom masa demo mansuh PTPTN tempoh hari?? huhuhuhuhuhu...

aku pun tak paham apa maksud bulat kanan dan kiri... yng kiri gambar bulan ada 'TIKAR'... yang kanan bulat yang di zoom kam konon ada kondom basah atas 'PASIR'...

jadi apa releted nye??? korang paham.... aku pun tak paham!!!! hahahahaha
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

10 ulasan:

  1. Bapak kaki fitnah tentu anak ikut, tak gitu....

    BalasPadam
  2. mna dtg pasir di Dataran Merdeka?Ni dh mcm video Three Stooges tu je.Dlm blik gmbr hitam putih,dkt lif warna pulak

    BalasPadam
  3. lepas jumpa condom, pasni mesti jumpa IUD, pil cegah hamil, jarum suntikan, pil khayal, parang, seluar dalam, baju dalam pistol, senapang RELA, screw driver, boxer dan mcm2 lah...

    BalasPadam
  4. standard la kan ...bila org suka tuduh...dia reka lah jumpa macam2...

    BalasPadam
  5. Ni lah kalau keja tak betul akan nampaklah kebodohannya

    BalasPadam
  6. Sama macam kes bom semasa keputusan Kes Anwar tempoh hari...cari idea lain la oi...kah..kah...kah

    BalasPadam
  7. lawak,bodoh tu janganlah ditunjukkan sangat,org ameno yg alang2 bodoh pun tak caya,cuma yg komfom bodoh saja yang percaya.....

    BalasPadam
  8. Orang yang buat fitnah ni memang kerja dia,kita sebagai orang yang di beri akal Kenya bijak menilai mana satu fitnah atau realiti,manusia2 ini lah tergolong orang Yahudi memang bangsat

    BalasPadam
  9. ha.ha..ha lucunya

    BalasPadam
  10. INI SHOOTING TRIO DATUK 'T' YG PUNYA...MESTI LAH NAMPAK BODOH SBB YG BUAT TU MMG BODOH...

    TP AKU PERCAYA...AKU TTP AKAN PERCAYA...APA SAJE YG PUAK NI BUAT AKU MUSTI PERCAYA...SBB TU RAMAI LG SENTIASA KENA TIPU MCM AKU...HEHE

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.