(GAMBAR) SUASANA SEPETANG BERSAMA ABD MAT SABU

Alhamdulillah, Pas Kawasan Wangsa Maju berjaya menganjurkan majlis" Sepetang Bersama Tn Hj. Mohamad Sabu" sempena siri lawatannya ke Selangor semalam di restoran d Templer berhampiran Markaz Pas Wangsa Maju. Majlis yang bermula jam 5.00 petang adalah bertujuan bagi mengumpul dana untuk menampung pembelian Markaz Pas Wangsa Maju di Melati Utama. Kira-kira 20 meja bulat disediakan kepada para hadirin yang telah membeli kupon pada majlis tersebut.



 YDP Pas Wangsa Maju Dr. Rainey disini Abg Mat Sabu
 "Nie yang aku jelous dengan Tok Guru Nik Aziz," dakwa Abg Mat apabila menceritakan fenomena artis yang berubah setelah berjumpa dengan TG Nik Aziz lebih-lebih lagi artis yang cun-cun.







Antara Barisan tenaga kerja yang menjayakan majlis semalam... tapi kawe takdok sebab kawe camerameng...

Dan Alhamdulillah asil kutipan derma dan infaq difahamkan berjumlah RM12k... Takbir!!!!

“ Sesiapa yang sanggup diantara kamu menjaga dirinya daripada api neraka hendaklah ia bersedeqah walau hanya dengan sebiji kurma, dan sesiapa yang tidak mempunyai apa-apa hendaklah ia mengucapkan perkataan yang baik.” (H/R. Ahmad dan Muslim)



Allah Ta’ala berfirman, “ Perumpamaan orang-orang yang menafakahkan harta mereka pada jalan Allah adalah seumpama sebutir biji yang menumbuhkan tujuh tangkai, pada tiap-tiap tangkai seratus biji. Allah melipat gandakan bagi siapa yang disukainya dan Allah maha luas kurnianya dan lagi maha mengetahui. ” .
{Al Baqarah (2) : 261}

Ulasan

  1. jgn benar komen2 mengelirukan mcm ni masuk blog pas. kita nak melabur utk saham akhirat. lahabau ni ajak utk melabur di syarikat dieurope. sure kena tipu punya. dia ingat beso sangat rm310, pencen aku pun rm 3.5k sebulan.binawe punya kawan.

    BalasPadam

Catat Ulasan

Catatan Popular