26 Apr 2012

(GAMBAR) BUKTI PEMIMPIN UMNO TAK RETI BACA JAWI
abu nu'man26 Apr 2012 16 Komentar

huhuhuhuhu.... tak sedar terbalik... sebab nampak macam betul je..... 'laksamana negara' ke 'man laksa'???
In Category :
DEWAN PEMUDA PAS KAWASAN WANGSA MAJU Blog Rasmi DPPWM Facebook dan Twitter

16 ulasan:

  1. dah yang pakai otak terbalik

    BalasPadam
  2. .... kehehehehehehehe

    BalasPadam
  3. petanda BN akan lingkup PRU13

    BalasPadam
  4. Hee..heee.. macam sibuta baca surat khabar!

    BalasPadam
  5. Sekurang2 nye yg pakai tu pangkat PM..ko org yg ckp byk ni ape ade..

    BalasPadam
  6. sebab PM le memalukan... kalu budak tadika Kemas boleh tahan le sikit...uhuk

    BalasPadam
  7. mcm mana org2 buta jawi ni nak dijadikan pimpinan utk org Melayu ke...biarkan org2 umno terus terbalik mcm ni..kami org ramai dah jelas sapa nak dipilih masa PRU 13 ni.

    BalasPadam
  8. laksamana negara ke, pahlawan negara ke, apa juga yang bertaraf negara yang berhak bagi adalah sultan atau agung. ahli nujum negara pun sultan yang anugerah. tak tau adat punya orang. yang satu tupun main terima je. taraf apa persatuan silat nak bagi gelaran negara. aku syor kan persatuan silat gayung, cekak, olahraga fikir2kan nak bagi anugerah apa pulak.

    BalasPadam
  9. jawatan PM bukan utk bangga, berat tanggungjawab, byk dipersoalkan.

    memang tk patut pakai terbalik, kecuali tulisan tu utk dia sorang saja membaca.

    BalasPadam
  10. tok dik dh kata dh ...melayu cepat lupa ... skrg. anak didik dia tok jib pun lupa. sbb kesnya banyak pelbagai isu nk ditenanginya.. kapal selam, lembu selam, pengundi hantu selam,umno bn tenggelam........

    BalasPadam
  11. jelutong a.k:ko asal babit kan cekak...gila ka..tu yg bg anugerah PESAKA...bkn cekak...kita org x terlibat ngan politik ok...damnn....

    BalasPadam
  12. Buta jawi maknanya buta Al-Quran!

    BalasPadam
  13. benda kecil macam ni pun nak heboh, apa awak tak pernah buat silap ke??? he he

    BalasPadam
  14. apa kua orang tak kerja yg membina ke? asih kutuh, kutuk, kutuk, bangsa cina nak guna kalimat allah dalam bible hang diam saja....

    BalasPadam

................................................................................................

SEBARANG INFAQ / DERMA BOLEH DISALURKAN KEPADA

AKAUN DEWAN PEMUDA PAS
KAWASAN WANGSA MAJU
No. Account : 564557122098
Bank : Maybank
Branch : Wangsa Maju

................................................................................................

Disclaimer

Disclaimer/ Penafian

The views expressed in the posts and comments of this blog do not necessarily reflect the Dewan Pemuda PAS Kaw. Wangsa Maju (DPPWM). They should be understood as the personal opinions of the author or commenter. Your words are your own, so be nice and helpful if you can.

Tulisan dan komen daripada pembaca terhadap artikel di atas adalah pandangan peribadi dan tidak mewakili pendirian dppwm.blogspot.com. DPPWM tidak bertanggungjawab terhadap sebarang implikasi daripada tulisan dan komen berkenaan.